پلمب ۱۱ واحد صنفی متخلف در شاهین‌شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر از شناسایی و پلمب ۱۱ واحد صنفی متخلف در خصوص پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس اصفهان، سرهنگ حسین بساطی با اعلام این خبر با اشاره به تصویب تعطیلی واحدهای صنفی تا اطلاع ثانوی، اظهار کرد: موضوع نظارت بر نحوه فعالیت تمامی واحدهای صنفی در سطح شهرستان در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی و واحدهای گشت انتظامی قرار گرفته است.

وی افزود: مأموران گشت انتظامی و پلیس امنیت عمومی شهرستان به صورت مستمر بر نحوه فعالیت تمامی واحدهای صنفی به صورت ۲۴ ساعته نظارت و نحوه کارکرد آنان را مورد ارزیابی و پالایش قرار می‌دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر با بیان اینکه روزهای ۱۱ تا ۱۳ فروردین‌ماه و در راستای اجرای مصوبات ستاد تعداد ۱۱ واحد صنفی که برخلاف دستورالعمل‌های صادره اقدام به فعالیت کرده بودند مورد شناسایی قرار گرفته و پلمب شدند، تصریح کرد: به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد عده‌ای سلامتی مردم و جامعه را مورد تهدید قرار دهند و با هرگونه قانون‌شکنی در این خصوص به شدت برخورد قانونی می‌شود.

وی همچنین از دستگیری سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی و کشف ۵ فقره سرقت در شاهین‌شهر خبر داد و خاطرنشان کرد: در پی وقوع چندین مورد سرقت از اماکن خصوصی در شهرستان شاهین‌شهر رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران انتظامی و کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

بساطی افزود: مأموران انتظامی کلانتری ۱۲ شهرستان پس از انجام تحقیقاتی موفق شدند، سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر کنند.

وی ادامه داد: فرد دستگیر شده در بازجویی‌های تخصصی پلیس به ۵ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده، برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 417222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.