تمامی خدمات توزیع برق استان بصورت غیرحضوری ارائه می‌شود

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان از ارائه تمامی خدمات شرکت توزیع برق این استان به صورت غیر حضوری خبر داد.

به گزارش ایمنا، حمید علاقمندان با اشاره به سال ۹۸ به عنوان سال پایانی اولین برنامه راهبردی شرکت توزیع برق و ارائه ۱۰۰ درصد خدمات به صورت غیرحضوری به مشترکین به عنوان یکی از اهداف این برنامه راهبردی، اظهار کرد: پیش از شیوع کرونا و در جهت رسیدن به اهداف شرکت موفق به ارائه خدمات فروش و پس از فروش به صورت الکترونیکی، تلفنی و به طور کلی غیرحضوری شدیم.

وی افزود: در گام اول با اجرایی شدن قبض سبز، مردم استان با درگاه‌ها و برنامه‌های تهیه شده در این راستا آشنا شده و اطلاع رسانی و فرهنگ سازی خوبی انجام شد بنابراین با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، استقبال مردم استان از این درگاه‌ها چشمگیر است. در کنار ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکین، زیرساخت‌های نرم افزاری نیز برای پرسنل شرکت فراهم شد که قابلیت انجام وظیفه به صورت دورکاری را برای آن‌ها فراهم کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان ادامه داد: در حال حاضر با دسترسی "vpn" برای پرسنل، نیازی به حضور همزمان همه همکاران در محل کار نبوده و هر فرد طبق برنامه زمانبندی تعیین شده، در محل کار حاضر می‌شود. در این بین افرادی که بیماری خاص، بیماری‌های زمینه‌ای و نقص ایمنی داشته باشند، به صورت ۱۰۰ درصد دورکاری به انجام فعالیت‌های اداری خود مشغول هستند.

علاقمندان درباره گندزدایی و بهداشت محیط شرکت خاطرنشان کرد: با کمک تیم کارشناسی دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه اصفهان در خصوص روش‌های مقابله، تمامی موارد همچون تجهیز ورودی تمامی امورها به تب گیر، ماسک، دستکش، ژل ضدعفونی دست و گندزدایی به ویژه در مناطق پرخطر همچون ستاد شرکت، شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل انجام شد.

وی همچنین از برگزاری جلسات به صورت ویدئو کنفرانس خبر داد و افزود: تهدید بیماری کرونا برای شرکت توزیع برق استان فرصتی را فراهم کرد تا توان فنی خود در حوزه نرم افزار را محک زده و جلسات شرکت به ویژه جلسات با مدیران برق شهرستان‌ها به صورت تصویری و ویدئو کنفرانس برگزار شود. امروز می‌توان از تمامی زیرساخت‌هایی که قبلاً ایجاد شده است، به سهولت استفاده کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان تصریح کرد: اگر تمامی مردم فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند و تمامی خدمات خود را از درگاه‌های شرکت‌های خدمات‌رسان و بانک‌ها دریافت کنند، در کمترین زمان این بیماری از میان خواهد رفت.

علاقمندان با اشاره به کاهش شاخص آلودگی و هوای سالم این روزهای استان ابراز امیدواری کرد که استفاده از خدمات غیرحضوری در تهدید روی داده، تبدیل به فرصتی برای فرهنگ سازی مردم شود تا از ترددهای غیرضروری پیشگیری شده و همیشه از هوایی سالم برخوردار باشیم.

کد خبر 417212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.