تمدید ممنوعیت ورود به بوستان ها و پارک‌ها تا ۲۰ فروردین ماه

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: طرح ممنوعیت ورود به بوستان ها و پارک‌ها تا ۲۰ فروردین ماه تمدید شد.

حسین امیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به منظور حفظ سلامت شهروندان، ضمن اطلاع رسانی گسترده از طریق صدا و سیما و رسانه‌های دیجیتال و همچنین نصب بنر در سطح شهر و در ورودی بوستان‌ها و پارک‌ها، در خصوص ممنوعیت ورود به بوستان‌ها، از طریق نیروهای کنترل نظارت و پارکبان‌ها با همکاری نیروی انتظامی از ورود شهروندان به بوستان‌ها جلوگیری می‌شود.

وی افزود: طبق مصوبات ستاد کرونا استان اصفهان ممنوعیت تردد شهروندان در پارک‌ها و بوستان‌های شهری تا ۲۰ فروردین ماه تمدید شده است.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه طبق تصمیمات گرفته شده، نورپردازی تمام المان‌های شهر خاموش شده است، تصریح کرد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا نیروهای کنترل و نظارت شهرداری اصفهان با هماهنگی نیروی انتظامی در بوستان‌ها و پارک‌های شهر برای هدایت و راهنمایی شهروندان و توصیه به ماندن در خانه مستقر شده اند.

امیری با بیان اینکه بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در ستاد مقابله با بیماری کرونا ۱۶ ورودی شهر کنترل و از ورود خودروهای غیر پلاک اصفهان به این شهر جلوگیری می‌شود، گفت: ۴۲ اکیپ به صورت گشت ویژه از ۲۸ اسفندماه در شهر فعال شده و با چادر خوابی مسافران و کلید به دستان برخورد قانونی می‌کنند.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان با اشاره به تعطیلی پارک‌ها و بوستان‌ها، گفت: همه ساله در روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین ماه خانواده‌ها در پارک‌ها و بوستان‌های شهر حضور پیدا داشتند، اما امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی آنها لازم است که شهروندان نیز از حضور در این فضاها به جد پرهیز کنند.

وی گفت: در همین راستا نیروهای شهرداری اصفهان روزهای پیش رو اقدام به مسدود کردن تمامی ورودی‌های پارک‌ها و تفرجگاه‌ها کرده و اجازه ورود خودروها و شهروندان به داخل آن را نخواهند داد.

امیری با تاکید بر اینکه پارک خودروها سرتاسر مسیر حاشیه زاینده رود ممنوع است، گفت: پارکینگ تمام پارک‌ها در کل مناطق ۱۵ گانه شهر مسدود شده و از ورود خودرو ممانعت به عمل می‌آید.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری‌ها به واسطه تنوع فعالیت و وظایف گسترده از جمله مهمترین سازمان‌های خدمت رسان هستند که بیشترین ارتباط را با شهروندان دارند در همین راستا شهرداری با بکارگیری تمام امکانات و تجهیزات خود اجرای عملیات گندزدایی و ضدعفونی کردن معابر و مراکز پر تردد در سطح شهر را تا ریشه‌کنی این ویروس به صورت مستمر ادامه خواهد داد.

کد خبر 417066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.