جمع‌آوری ۴ فرد متکدی و بساط ۲ دستفروش از سطح شهر

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: از ساعت هفت صبح روز گذشته تا ساعت هفت صبح امروز تعداد چهار فرد متکدی و بساط دو دستفروش از سطح شهر جمع‌آوری شده است.

حسن محمدحسینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به فعالیت گشت‌های ویژه ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در اصفهان، اظهار کرد: از ساعت هفت صبح روز گذشته _یازدهم فروردین‌ماه_ تا ساعت هفت صبح امروز تعداد یک چادر مسافرتی توسط نیروهای گشت ویژه این اداره کل در سطح شهر جمع‌آوری شده است.

مسئول کارگروه نظم و انضباط شهری ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تصریح کرد: از ساعت هفت صبح روز گذشته تا ساعت هفت صبح امروز تعداد چهار فرد متکدی و بساط دو دستفروش از سطح شهر جمع‌آوری شده است.

وی افزود: در این بازه زمانی موردی در ارتباط با تذکر بازاریاب اسکان غیرمجاز گزارش نشده، اما یک مورد جمع‌آوری این افراد انجام شده است.

وی با بیان اینکه از روز گذشته تاکنون در ارتباط با راهنمایی خودرو مسافران و… (مطابق ضوابط و شرایط ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا) دو مورد انجام شده است، گفت: طی این بازه زمانی در خصوص اقدام جهت تخلف مشاورین املاک نیز موردی از مناطق گزارش نشده است.

محمدحسینی گفت: در ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مسئولیت کارگروه نظم و انضباط شهری بر عهده اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گذاشته شده است.

وی گفت: در حال حاضر ۴۵ گشت ویژه این اداره کل با حدود ۱۵۰ نفر نیرو در سه شیفت به صورت ۲۴ ساعته فعالیت می‌کنند تا نظم و انضباط در شهر برقرار باشد.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان اظهار کرد: نیروهای این اداره کل به عنوان پلیس شهرداری علاوه بر انجام وظایف خود در راستای ضدعفونی سطح معابر و توزیع بسته‌های بهداشتی در مناطق کمتر برخوردار شهر جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا همچنین در زمینه نصب بنرهای اطلاع رسانی در شهر و نظارت بر رعایت تعطیلی مراکز تفریحی شهر در حال فعالیت هستند.

کد خبر 416949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.