صلواتی: مردم با عشق به امام خمینی(ره) و جمهوری اسلامی آری گفتند

نخستین فرماندار اصفهان و عضو هیئت رئیسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان گفت: در انتخابات سال ۵۸، مردم با عشق و علاقه به امام خمینی (ره) و راهش و بدون هیچ اختلافی به استقرار نظام جمهوری اسلامی آری گفتند.

فضل الله صلواتی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا پیرامون روند برگزاری اولین انتخابات جمهوری اسلامی اظهار کرد: روز دوم فروردین ماه سال ۱۳۵۸، فرمانداران شهرستان‌های کشور برای بررسی چگونگی برگزاری رفراندوم به دیدار امام خمینی (ره) رفتند که حضرت امام (ره) در آن جلسه تاکید کردند که انتخابات باید در کمال آزادی و امنیت و بدون هرگونه اهانت به مخالفان جمهوری اسلامی برگزار شود.

وی افزود: در انتخابات سال ۵۸، مردم با عشق و علاقه به امام خمینی (ره) و راه ایشان، بدون هیچ اختلافی به استقرار نظام جمهوری اسلامی آری گفتند. پس از آن صحت شمارش تمامی آرا صورت جلسه شده و به تأیید هیئت‌های نظارت رسید.

نخستین فرماندار اصفهان گفت: زمان رأی گیری خبر رسید در مسجد نورباران اصفهان که یکی از حوزه‌های اخذ رأی بود با مخالفان جمهوری اسلامی برخورد شده است. من به عنوان مسئول اجرای انتخابات به آن مکان رفتم و به مجریان رأی گیری اخطار دادم طبق فرمان امام خمینی (ره) موافقان و مخالفان باید در آزادی کامل رأی خود را به صندوق بیندازند و هیچکس حق تعرض و اهانت به آن‌ها را ندارد.

صلواتی خاطرنشان کرد: شاید اگر راه دوستداران امام (ره) و روشنفکران دینی مانند بهشتی‌ها و باهنرها ادامه می‌یافت وضعیت فعلی کشور مطلوب‌تر بود؛ اما طی سال‌های پس از انقلاب فرصت طلب‌ها در احزاب نفوذ کردند و عقاید خاص خود را بر کشور تحمیل کردند. این حرکات باعث شد جمهوری اسلامی از اهداف خود منحرف شود.

کد خبر 416912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.