‌کاهش ۹۰ درصدی تقاضا برای فست فود در اصفهان/ عرضه غذا به صورت نیم پز

رئیس اتحادیه صنف پیتزافروشان اصفهان گفت: پیتزا فروشی‌های اصفهان تنها قادر به ارائه غذا به صورت بیرون بر هستند و تقاضا برای خرید فست فود از واحدهای صنفی اتحادیه نسبت به هفته‌های پیش از شیوع ویروس کرونا، ۹۰ درصد کاهش پیدا کرده است.

عبدالله نصری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اقدامات پیشگیرانه اصناف برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: تقاضا برای خرید فست‌فود در پیتزافروشی‌های اصفهان به شدت کاهش پیدا کرده و علت این روند کاهشی، شیوع ویروس کرونا است زیرا مردم همچون گذشته از خانه‌های خود بیرون نمی‌آیند.

وی افزود: عرضه پیتزا و فست‌فود به صورت نیم پز یا پیش از مرحله قرار گرفتن غذا در فر بر اساس تقاضای مشتریان در واحدهای صنفی انجام می‌گیرد و البته مراحل پیش از قرار گرفتن فست‌فود در فر تأثیری بر شیوع ویروس کرونا ندارد و نگرانی خانواده‌ها نسبت به بهداشت ظروفی است که فست‌فود در آنها عرضه می‌شود.

رئیس اتحادیه صنف پیتزا فروشان اصفهان تصریح کرد: عرضه غذا به صورت نیم پز یا نپخته در واحدهای صنفی این اتحادیه مسئله‌ای ندارد و واحدهای صنفی می‌توانند بر اساس تقاضای مشتری نسبت به فروش فست‌فود نیم پز اقدام کنند.

نصری اضافه کرد: گزارشی از رعایت نشدن بهداشت در واحدهای صنفی به اتحادیه صنف پیتزا فروشان اصفهان ارجاع نشده و بازرسان این صنف به صورت شبانه روزی در حال نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی در سطح شهر هستند.

وی ادامه داد: واحدهای صنفی مجبور هستند برای حفظ سلامت خودشان هم که شده، موارد بهداشتی و ایمنی را کاملاً رعایت کنند و مشکلی تاکنون به وجود نیامده است.

کد خبر 416634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.