خاموشی نماد "مینودر" قزوین/وقوع ۴ حادثه آتش سوزی در یک شب

در این بسته خبری از آمادگی شهرداری شیراز برای مواجهه با بارش‌های بهاری تا دفن بیش از هفت هزاز تن پسماند در تهران و راه اندازی سیستم ضدعفونی و شستشو در ورودی سبزه میدان تبریز را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

برخورد قانونی با تردد وسایل نقلیه شخصی رانندگان تاکسی

هادی منوچهری، مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: در روزهای یازدهم تا سیزدهم فروردین‌ماه سال‌جاری هرگونه تردد وسایل نقلیه شخصی رانندگان تاکسی مشمول برخورد قانونی پلیس راهور می‌شود.

خاموشی نماد مینو در شهر قزوین

داریوش قاسمی، مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین از خاموشی نماد مینو در این شهر به مناسبت روز جهانی "ساعت زمین" خبر داد.

آغاز رزرو طرح ترافیک پایتخت از ۱۶ فروردین

عمار سعیدیان فر، مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی شهرداری تهران از آغاز رزرو طرح ترافیک پایتخت از ۱۶ فروردین خبر داد و گفت: ساعت طرح ترافیک برای ساکنین محدوده طرح از ۹ صبح تا ۱۶ عصر خواهد بود.

آمادگی شهرداری شیراز برای مواجهه با بارش‌های بهاری

آرش فرج زاده، قائم مقام شهردار شیراز با اشاره به آمادگی مجموعه شهرداری برای مواجهه با بارش‌های بهاری، گفت: در ۱۰۰ نقطه کلیدی که ورودی آب به جداول و کانال‌های اصلی شهر است، نیروهای شهرداری به صورت تمام وقت برای رفع هرگونه آب گرفتگی مستقر هستند.

دفن بیش از هفت هزار تن پسماند در تهران

صدرالدین علیپور، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: در پی شیوع ویروس کرونا و توقف طرح تفکیک زباله در تهران، روزانه هفت هزار و ۲۰۰ تن پسماند دفن می‌شود.

هشدار صوتی آتش نشانی برای در خانه ماندن زنجانی‌ها

مجید امیرفضلی، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: در محل‌های پرتردد با هشدارهای صوتی از مردم خواسته می‌شود در خانه بمانند.

راه اندازی سیستم ضدعفونی و شستشو در ورودی سبزه میدان تبریز

ابراهیم محمدی، مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا، ضدعفونی خودروهای حامل بار در ورودی میادین از نیازهای اساسی و ضروری احساس می‌شد که در دستور کار سازمان قرار گرفته و اجرایی شد.

تعطیلی پارک‌ها و بوستان‌های همدان تا اطلاع ثانوی

وحید علی ضمیر، معاون خدمات شهری شهرداری همدان گفت: پارک‌ها و بوستان‌های تفریحی همدان تا اطلاع ثانوی تعطیل اعلام می‌شود.

وقوع ۴ حادثه آتش سوزی در یک شب

سید مازیار حسنی، مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل گفت: شب گذشته با وقوع چهار حادثه آتش سوزی در بابل، شب پر حادثه‌ای رقم خورد.

راه اندازی کمپین «رحمت» توسط شهرداری تبریز

ایرج شهین باهنر، شهردار تبریز از راه اندازی کمپین «رحمت» توسط شهرداری تبریز، با هدف توزیع گوشت بین نیازمندان خبر داد.

کد خبر 416626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.