رستوران و فست فودها فقط بصورت بیرون‌بر می‌توانند فعالیت کنند

رئیس اتحادیه صنف ساندویچ و اغذیه فروشان اصفهان گفت: برای تعطیل شدن ساندویچ فروشی‌ها و اغذیه فروشی‌های اصفهان تصمیمی گرفته نشده است اما بر اساس اعلام مسئولان آن‌ها فقط می توانند به صورت بیرون بر فعالیت کنند.

سید مصطفی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به فعالیت واحدهای صنفی اتحادیه اغذیه‌فروش در روزهای اخیر به رغم شیوع ویروس کرونا و محدودیت فعالیت برای برخی از اصناف دیگر، اظهار کرد: به اتحادیه ساندویچ و اغذیه‌فروشان اصفهان اعلام شده که این واحدهای صنفی می‌توانند به صورت بیرون بر فعالیت کنند.

وی افزود: اتاق اصناف اصفهان اعلام کرده که فلافلی ها و واحدهای صنفی فروشنده فست فود باید در بیرون از واحد صنفی خود سفارش مشتریان را دریافت کنند و به صورت بیرون‌بر و بدون حضور مشتری در فضای واحدهای صنفی غذا را تحویل مشتریان دهند.

رئیس اتحادیه صنف ساندویچ و اغذیه‌فروشان اصفهان در پاسخ به اینکه علت فعالیت واحدهای صنفی این اتحادیه تا پاسی از شب چیست، گفت: محدودیت زمانی برای فعالیت واحدهای صنفی اتحادیه صنف ساندویچ و اغذیه‌فروشان نیست؛ البته مجوزی صادر نشده اما بازرسان اصناف ایرادی از فعالیت زمانی واحدهای صنفی نمی‌گیرند.

موسوی اضافه کرد: گزارشی مبنی بر رعایت نشدن بهداشت در واحدهای صنفی به اتحادیه ساندویچ و اغذیه‌فروشان اصفهان ارائه نشده و بی‌شک متخلفان از امر مذکور با برخورد شدید بازرسی اتاق اصناف اصفهان روبرو خواهند شد، بر اساس گزارش میدانی بازرسان اتحادیه از واحدهای صنفی مرتبط، تاکنون مشکلی در این خصوص مشاهده نشده است.

وی ادامه داد: علت توجه ویژه به نظافت و بهداشت در واحدهای صنفی اتحادیه، کاهش تعداد مشتریان است و همین امر موجب شده تا کارگران بیشتر به نظافت و بهداشت خود اهمیت دهند.

کد خبر 416524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.