ممنوعیت تردد شهروندان بومی غیرساکن در باغبادران

شهردار باغبادران گفت: با توجه به مصوبه اخیر ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا، تردد در این شهر و ورود خودرو و افراد بومی غیرساکن ممنوع شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الله امینی در جمع خبرنگاران با اشاره به تدابیر اتخاذ شده از سوی شهرداری باغبادران برای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس در این شهر، اظهار کرد: مدیریت شهری باغبادران با انتشار اخبار شیوع ویروس کرونا در استان اصفهان در راستای حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از شیوع این بیماری در شهر، گندزدایی معابر سطح شهر، مسدودسازی ورودی پارک ساحلی، محدودیت تردد گردشگران به شهر و همچنین ایجاد ایستگاه کنترل سلامت و تب‌سنجی در ورودی شهر را اجرا کرد.

وی با بیان اینکه از شهروندان درخواست شده از شهر خارج نشوند و در منازل خود بمانند، افزود: با توجه به مصوبه اخیر ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا، محدودسازی تردد به شهر باغبادران به ویژه ورود خودرو و افراد بومی غیر ساکن در این شهر نیز بیشتر شد و بر همین اساس با استفاده از ظرفیت‌های موجود از روز گذشته این مسئله اطلاع‌رسانی شده است.

شهردار باغبادران تصریح کرد: شهروندان باغبادران نیز باید توجه داشته باشند که یکی از دغدغه‌های امروز کشور تردد غیر ضروری به سایر شهرهای درون استانی است از این رو در صورت خروج از شهر قطعاً در ورودی شهرهای همجوار نیز با ممانعت ورود مواجه خواهند شد.

امینی ادامه داد: داوطلبان مردمی که به کمک مدیریت شهری آمده‌اند و در محدودسازی تردد به شهرها تلاش می‌کنند، همچون مأموران رسمی تحت حمایت قانون هستند و هرگونه مقاومت در برابر آنان مشمول برخورد قضائی است.

کد خبر 416487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.