ورود به آرامستان‌های سمنان همچنان ممنوع است

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سمنان گفت: ورود به بوستان‌های ورودی شهر و توقف و تجمع در بوستان‌های داخل شهر ممنوع است.

به گزارش ایمنا، سید محمد قاسمی، اظهار کرد: توقف و تجمع در بوستان‌های داخل شهر سمنان شهر ممنوع است و شهروندان فقط برای عبور و مرور با هدف دسترسی‌های شهری مجاز به استفاده از آن هستند.

وی تاکید کرد: استفاده از بوستان‌های بزرگ شهر از جمله بوستان سیمرغ در ورودی غربی و بوستان جنگلی سوکان در ورودی شرقی شهر به طور کامل ممنوع است و مأموران با حضور در این اماکن از ورود شهروندان و مسافران ممانعت به عمل می‌آورند.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری سمنان اضافه کرد: قانون ممنوعیت نصب چادر در بوستان‌ها از پیش از نوروز در دستور کار قرار گرفت و در حال حاضر نیز تجمع و توقف در بوستان‌های داخل شهر و ورود به بوستان‌های ورودی شهر ممنوع شد و شهرداری و نیروی انتظامی در اجرای دستورالعمل مربوطه به بوستان‌ها نظارت می‌کنند.

قاسمی گفت: روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری سمنان نیز اطلاعیه‌هایی را در خصوص قانون منع تردد در ورودی‌های بوستان‌های پرتردد و مورد نظر نصب خواهد کرد.

وی یادآور شد: شست و شو و ضدعفونی کردن بوستان‌های پرتردد به طور مداوم در حال انجام است، اما از شهروندان درخواست می‌کنیم در خانه بمانند.

منبع: ایرنا

کد خبر 416470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.