بسیج تمامی امکانات خدمات شهری برای بارش‌های پیش رو

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد از بکارگیری ۱۶۸ دستگاه ماشین آلات برای مقابله با هر گونه آب افتادگی در بارش‌های پیش رو خبر داد.

علیرضا صحراگرد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به اخطاریه هواشناسی مبنی بر بارش باران طی امروز و روزهای آتی، تمامی امکانات خدمات شهری برای مقابله با هر گونه آب افتادگی در سطح شهر بصورت آماده باش درآمد.

وی افزود: ۶۹ تانکر، ۹ پمپ خودمکش، ۹۰ موتور پمپ سیار در سطح شهر بصورت آماده باش مستقر شده بود که با آغاز بارش‌ها بکارگیری شد.

مدیر کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد ادامه داد: همچنین بیش از یک هزار نیروی کارگری برای رفع هرگونه آب افتادگی در سطح شهر بکارگیری شده است.

صحراگرد خاطرنشان کرد: به دلیل شدت رگبارها در برخی از مناطق به خصوص مناطق سه، شش، هشت و ۹ به دلیل جوابگو نبودن حجم کانال‌ها، برخی از نقاط مانند: بزرگراه شهید کلانتری مقابل هتل پردیسان، راستگرد پل انقلاب، تقاطع مصلی و چمن، بلوار حر و چهار راه استانداری‌حاشیه خیابان بهار دچار روان‌آب شد که به همت نیروهای خدمات شهری به سرعت رفع شد.

وی اظهار کرد: با توجه به صدور اخطاریه اداره کل هواشناسی مبنی بر بارش باران طی روزهای آینده، صد درصد امکانات بکار گیری خواهد شد.

کد خبر 415887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.