چهارشنبه بدون حادثه در باغبادران

شهردار باغبادران گفت: خوشبختانه شهروندان باغبادرانی به درخواست مدیریت شهری توجه کردند و هیچ اجتماعی را در سطح شهر ایجاد نشد و بر اساس گزارش‌ها مصدومیتی نیز در عملیات‌های آتش‌نشانان وجود نداشته است.

حجت الله امینی باغبادرانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه شادمانی حق شهروندان است و اظهار کرد: مدیریت شهری باغبادران در ماه‌های اخیر با برنامه‌ریزی و ایجاد تغییر در برخی از رویکردهای شهرداری اقدامات متعددی را در جهت احیای حقوق شهروندی و همچنین افزایش نشاط اجتماعی در دستور کار خود قرار داد.

وی افزود: آموزش حقوق شهروندی و استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت نسل جوان شهر در اجرای برنامه‌های فرهنگی و ایجاد فضای لازم در راستای بروز خلاقیت‌ها و بهره‌مندی از استعدادهای شهر از دیگر اقدامات صورت گرفته در ماه‌های اخیر در شهرداری بود.

شهردار باغبادران تصریح کرد: اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در ایام مختلف در دستور کار شهرداری قرار داشت، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا مجبور شدیم روند اجرای برنامه‌های فرهنگی را تغییر داده و به گونه‌ای عمل کنیم که شهروندان تردد کمتری در سطح شهر داشته باشند.

امینی ادامه داد: همه ساله در روزهای منتهی به پایان سال، مسئله استفاده از مواد محترقه و آتش‌بازی‌ها در آخرین چهارشنبه سال دغدغه‌های بسیاری را برای مسئولان و خانواده‌ها به همراه داشته است.

وی اضافه کرد: با توجه به شیوع کروناویروس اقدامات متعددی برای تشویق شهروندان به ماندن در خانه در شب چهارشنبه انجام شد.

شهردار باغبادران عنوان کرد: خوشبختانه شهروندان باغبادرانی به درخواست مدیریت شهری توجه کردند و هیچ اجتماعی را در سطح شهر ایجاد نشد و بر اساس گزارش‌ها مصدومیتی نیز در عملیات‌های آتش‌نشانان وجود نداشته است.

امینی گفت: با وجود اقدامات انجام شده در طرح استقبال از بهار در شب گذشته به دلیل برخورد تعداد قابل توجهی نارنجک دست‌ساز به تأسیسات شهری آسیب وارد شده است.

کد خبر 415581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.