عده‌ای شیعه انگلیسی به حرم حضرت معصومه حمله کردند

نماینده مردم نجف آباد گفت: همان‌هایی که ضریح امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) را لیس زدند و باعث وهن تشیع شدند با حرکت دیگری به حرم حضرت معصومه (س) حمله کردند.

ابوالفضل ابوترابی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در مورد هتک حرمت حرم حضرت معصومه اظهار کرد: آمریکا و سایر کشورهای اروپایی دست به حمله بیولوژیکی علیه چین و ایران زده بودند اما این تیر به سمت خودشان کمانه کرد. آمریکا پس از این حمله بیولوژیکی به ایران، دست به حمله‌ رسانه‌ای و اختلاف افکنی در درون کشور زده است.

وی افزود: برخی افراد حمله خود را به قم آغاز کرده اند. اساس کار آنها تفرقه افکنی در کشور است و روز گذشته به دو مکان مذهبی مهم ما حمله کردند. در حالی که درگیر جنگی بیولوژیک هستیم نباید به این تفرقه افکنی ها که از طرف دشمن طراحی شده توجه کنیم.

نماینده مردم نجف آباد ادامه داد: هتک حرمت آستان مقدس حضرت معصومه (س) یک بار در زمان رضا شاه و یک بار روز گذشته رخ داد. همان‌هایی که ضریح امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) را لیس زدند و باعث وهن تشیع شدند با حرکت دیگری به حرم حضرت معصومه (س) حمله کردند.

ابوترابی تصریح کرد: زمانی که تمامی نمازهای جمعه، مدارس، دانشگاه‌ها، مجلس و بسیاری از تجمعات ورزشی و فرهنگی در راستای حفظ سلامت مردم تعطیل می‌شود، طبیعتاً در همین راستا اماکن مذهبی که تجمع در آنها می‌تواند انتشار دهنده این ویروس باشد نیز تعطیل خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی تجمعات در مراکز عمومی مانند حرم‌ها، مساجد، دانشگاه‌ها، مجلس و مراکز ورزشی باعث گسترش شیوع بیماری کرونا خواهد شد. این بحثی است که تمام متخصصان بر آن تاکید دارند؛ اما عده‌ای شیعه انگلیسی که از خارج از کشور دستور می‌گیرند در راستای اختلاف افکنی بین مردم، به حرم حضرت معصومه (س) حمله می‌کنند.

کد خبر 415429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.