آغاز طرح زوج و فرد اصفهان از در منازل/ توقیف خودروهای متخلف در چهارشنبه‌سوری

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: اجرای طرح زوج و فرد با مصوبه ستاد استانی مقابله با شیوع کرونا از فردا در اصفهان آغاز می‌شود.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از فردا (چهارشنبه) برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفاظت از سلامتی شهروندان اصفهانی، براساس مصوبه ستاد استانی مقابله با شیوع ویروس کرونا طرح زوج و فرد از در منازل اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه حدود ۴۰۰ دوربین در سطح شهر تردد خودروها را رصد می‌کنند، افزود: اگرچه خودروها از طریق دوربین کنترل می‌شود ولی مردم باید بدون آنکه این موضوع مطرح باشد، کاهش تردد خودروها را جدی بگیرند چون این اقدام پیش از هرچیز برای حفظ سلامتی خود شهروندان است.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به اینکه در دو روز اخیر تردد خودروها نسبت به گذشته کاهش یافته است، تصریح کرد: شهروندان باید درک کرده باشند که چه وضعیتی در سطح شهر داریم بنابراین اجرای طرح زوج و فرد به این معنا نیست که وقتی یک روزی زوج است، خودروهای پلاک زوج همه به خیابان بیایند.

وی با بیان اینکه نیروهای پلیس راهور برای چهارشنبه آخر سال آماده‌باش هستند ادامه داد: خط قرمز پلیس هنجار شکنان هستند و با خودروهایی که دور دور کرده و با ایجاد آلودگی‌های صوتی و پرتاب ترقه و نارنجک مزاحمت ایجاد می‌کنند حسب دستور مقام قضائی برخورد خواهد شد و خودروهای متخلف حداقل ۷۲ ساعت توقیف خواهند شد.

کد خبر 415408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دکتر م IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
    0 0
    این طرح در شرایط کنونی باعث میشه مردم بیشتر از تاکسی ها و سایر وسایل نقلیه استفاده کنند و پیاده رفتن بیشتر و در نتیجه ی آن انتشار ویروس کرونا بیشتر شود.
  • مهدی پور IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
    0 0
    با این طرح ترافیک از درب منزل تکلیف من و همکاران که باید بریم بیمارستان چیه؟
  • IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
    0 0
    ببخشید بعد کادر درمان که توی این شرایط در تعطیلی ها مجبور به حضور در محل کار خودشون هستند تازه جریمه هم باید بپردازند؟؟؟؟