بازپیرایی جلوخان فردوسی غیررسمی به بهره‌برداری رسید

رئیس کمیسیون توسعه و عمران توس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: فاز سوم پروژه بازپیرایی جلوخان آرامگاه فردوسی به اتمام رسیده اما به دلیل شرایط موجود به‌طور غیررسمی به بهره‌برداری رسید.

مسعود ریاضی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره فرجام پروژه بازپیرایی جلوخان آرامگاه فردوسی در مشهد، اظهار کرد: پروژه بازپیرایی جلوخان آرامگاه فردوسی و پارک مقابل آن در سه فاز و در وسعتی بالغ بر ۷.۵ نیم هکتار به اتمام رسیده است.

وی با بیان اینکه چهار هکتار پارکینگ نیز در مجاورت این پروژه قرار دارد، افزود: فاز سوم پروژه به دلیل شرایط موجود و به‌طور غیررسمی به بهره‌برداری رسیده و امکان آنکه بتوانیم در مراسم افتتاحیه‌ای درخور از دست‌اندرکاران آن تقدیر و تشکر وجود نداشت.

رئیس کمیسیون توسعه و عمران توس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به اینکه پروژه بازپیرایی جلوخان با اعتبار مصوب ۳۰ میلیارد اجرا شد، تصریح کرد: امسال برنامه‌های نوروزگاه اجرا نمی‌شود و مردم می‌توانند از این مکان بعد از آنکه بحران کرونا تمام شد استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: آرامگاه فردوسی در اختیار میراث فرهنگی است و در شرایط فعلی اجازه بازدید از آن وجود ندارد اما فضای جلوخان مقبره مانند سایر پارک‌ها بوده کسی مانع حضور مردم در آن مکان نمی‌شود و اگر قرار باشد در این زمینه محدودیتی ایجاد شود، این محدودیت را استانداری ابلاغ خواهد کرد.

کد خبر 415208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.