آماده‌باش ۱۰ اکیپ و ایستگاه آتش‌نشانی شهرکرد

معاون پیشگیری سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد از آماده‌باش کامل نیروهای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد برای پیشگیری از حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال خبر داد.

به گزارش ایمنا، امین کاویانی از آماده‌باش کامل نیروهای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد برای پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال خبر داد و اظهار کرد: شش ایستگاه در نقاط مختلف شهر و مکان‌های حساس و چهار اکیپ سیار در این شب برای خدمات رسانی به شهروندان در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: این سازمان در چهارشنبه آخر سال اکیپ‌های خود را در میادین، چهارراه‌ها، مکان‌های پرتردد و نقاط حساس همانند سال‌های گذشته مستقر می‌کند.

معاون پیشگیری سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد با تأکید بر اینکه والدین با توجه به شیوع کرونا ویروس و ممنوعیت تجمعات اجازه ندهند فرزندان از خانه خارج شوند، تاکید کرد: استفاده از مواد محترقه همواره در سال‌های گذشته خسارات جانی و مالی فراوانی را به خانواده‌ها در این شب وارد کرده است، بنابراین نیاز است والدین به این مسئله توجه ویژه‌ای داشته باشند.

علیپور خاطرنشان کرد: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرکرد در طول سال تحصیلی آموزش‌های لازم برای آگاهی دانش‌آموزان از خطرات مواد نفتی و محترقه را به دانش‌آموزان در مدارس داده است.

منبع: ایسنا

کد خبر 415199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.