برگزاری دوره‌های تخصصی ویژه کارکنان شهرداری‌ها

در راستای تحقق اهداف توسعه مهارت‌های کاربردی در حوزه مدیریت و نیز اهمیت آموزش مدیران و نیروهای متخصص و افزایش بهره‌وری نیروی انسانی در شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، تفاهمنامه همکاری‌ آموزشی دانشگاه تهران و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور امضا شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، موضوع این تفاهم نامه، که به امضای سیدحسین حسینی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تهران و مسعود نصرتی، جانشین رئیس و معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور رسید، برگزاری دوره‌های آموزشی مدیریت شامل دوره‌های DBA، MBA و نیز تک‌مهارت‌ها و کارگاه‌های اختصاصی مدیریت به صورت حضوری، نیمه‌حضوری و مجازی ویژه شهرداران، دهیاران، مدیران شهری و روستایی و اعضای شورای اسلامی شهر و روستای سراسر کشور است.

این دوره‌ها مطابق آئین نامه‌های مصوب دانشگاه و بر اساس نیازهای حوزه مدیریت شهری و روستایی تعریف شده و برگزار می‌شود؛ همچنین به موجب این تفاهمنامه همکاری مشترک، دانشگاه تهران متعهد می‌شود تا بر اساس نیازسنجی مهارت‌های مدیران شهری و روستایی نسبت به تعریف دوره یا کارگاه برای معرفی شدگان از طرف سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و نیز برگزاری دوره اقدام کند.

سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور نیز متعهد می‌شود طبق توافق طرفین در زمان اجرای برنامه آموزشی نسبت به معرفی مدیران، شهرداران، دهیاران و اعضای شوراهای شهر و روستای سراسر کشور برای شرکت در دوره‌ها یا کارگاه‌ها و نیز گذراندن تک مهارت‌های تعریفی، اقدام کند.

نمایندگان دو طرف در پیگیری، اجرا و نظارت این تفاهمنامه از طرف دانشگاه تهران، مدیرکل دفتر آموزش‌های آزاد دانشگاه تهران و از طرف سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، رئیس مرکز مطالعات برنامه ریزی شهری و روستایی سازمان خواهند بود.

کد خبر 415161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.