ایجاد هرگونه شایعه و جو روانی پیگیری قانونی دارد

فرماندار خوانسار گفت: اکنون در موقعیت بحرانی قرار داریم و تنها راه شکست کرونا رعایت نکات بهداشتی، قرنطینه خانگی و تردد نکردن غیر ضروری مردم در اماکن عمومی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا منصور کمالی در جلسه بررسی پیشگیری از ویروس کرونا با بیان اینکه برگزاری هرگونه مراسم و تجمع غیر ضروری در شهرستان ممنوع است، اظهار کرد: هر گونه شایعه و جو روانی که موجب استرس و نگرانی مردم شود پیگیر قانونی دارد.

فرماندار خوانسار با تأکید بر اینکه ضدعفونی خیابان و معابر شهر نباید منجر به خشک شدن درختان شود، گفت: باوجود اینکه نباید ویروس کرونا را شوخی گرفت، اما برخی در شبکه‌های مجازی مقابله با ویروس کرونا را دست آویزی برای شوخی قرار داده‌اند.

کمالی گفت: قرنطینه یعنی بسته شدن ورودهای کامل شهر که این موضوع نیاز به مصوبات ملی دارد.

وی تصریح کرد: اکنون در موقعیت بحرانی قرار داریم و تنها راه شکست کرونا رعایت نکات بهداشتی، قرنطینه خانگی و تردد نکردن غیر ضروری مردم در اماکن عمومی است، رسانه‌ها مردم را در زمینه خطر انتشار ویروس کرونا مطلع کنند.

ویروس کرونا شوخی نیست

در ادامه محمدصادق فیاضی مدیر شبکه بهداشت و درمان خوانسار اظهار کرد: راه مقابله با ویروس کرونا ماندن در خانه و نظافت فردی است،

وی گفت: انتشار ویروس فاجعه آور است، مهمترین مراسم مذهبی کشور که نماز جمعه است تعطیل شد بنابراین مردم بدون تعارف رفت و آمدهای خانوادگی را کنار بگذارند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خوانسار تصریح کرد: پیشگیری از ویروس کرونا نباید به شوخی گرفته شود، با وجود هشدار مقابله با این بیماری گویا برخی هنوز قضیه را جدی نگرفتند.

فیاضی تأکید کرد: شبکه بهداشت و درمان نیاز به کمک مالی برای خرید تجهیزات دارد زیرا بستری شدن بیماران مبتلا به کرونا برای بیمارستان هزینه بردار است.

کد خبر 415121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.