بازار گل و گیاه همدانیان تعطیل شد

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بازار گل وگیاه همدانیان تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

محمد مجیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: جمعه بازارهای بعثت و خودرو نیز برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در راستای حفظ سلامت شهروندان و رعایت توصیه وزارت بهداشت، تعطیل شده است.

وی با بیان اینکه بازارهای کوثر تعطیل نشده بلکه به امکانات پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تجهیز شده و روزانه چندین مرتبه ضدعفونی می‌شود، تصریح کرد: ساعت فعالیت این بازارها همه روزه از هشت صبح تا ۲۳ شب یکسره است تا امکانات رفاهی بیشتری برای مردم ایجاد و از تجمع و تراکم مشتریان جلوگیری شود و بهره‌برداران بازارهای کوثر موظف شده‌اند با استفاده از مواد ضدعفونی نسبت به گندزدایی و استرلیزه کردن تمام تجهیزاتی که مردم در بازارها با آن در ارتباط هستند اقدام کنند.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار، مقرر شد ۲۰ درصد اقلام ضدعفونی کننده توزیعی شهر برای تأمین نیاز شهروندان در اختیار فروشگاه‌های کوثر شهرداری قرار می‌گیرد.

مجیری گفت: در حال حاضر ناظران بهداشتی مستقر در بازارها نکات پیشگیرانه را به صورت تخصصی به کارکنان بازار و خریداران تذکر داده و اطلاع‌رسانی می‌کنند.

وی با بیان اینکه ناظران بهداشتی و بازرسان اداره کل دامپزشکی در بازارهای کوثر استقرار دارند و بر کیفیت و سالم بودن مواد غذایی عرضه شده جهت تامین امنیت خاطر مردم نظارت دارند، تصریح کرد: هنگام ورود شهروندان به بازارهای کوثر، دستکش، محلول ضدعفونی و آموزش‌های لازم به آنها ارائه می‌شود.

کد خبر 414960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.