توبیخ پیمانکارانی که اصول بهداشتی را رعایت نکنند

شهردار فردیس بر لزوم توزیع اقلام بهداشتی میان کارکنان حوزه‌های خدمات‌رسان این شهرداری تاکید کرد و گفت: در صورت رعایت نشدن این دستورالعمل، با پیمانکاران خاطی برخورد جدی می‌شود.

محمد خسروزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اهمیت اقدام در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: مدیریت شهری فردیس برای ملزم کردن همه پیمانکاران حوزه‌های فضای سبز و خدمات شهری به رعایت موارد ایمنی بهداشت و محیط زیست درج شده در شرایط عمومی دفترچه پیمان نیروهای خدمات‌رسان اقدام کرده است.

وی ادامه داد: در صورت مشاهده مواردی مبنی بر رعایت نکردن مسائل بهداشتی همچون استفاده مداوم از ماسک، دستکش و همچنین کوتاهی در ایجاد شرایط ایمن و پیگیری نکردن مداوم سلامت کارکنان حوزه‌های خدمات‌رسان شهرداری فردیس، با بالاترین مقام مسئول برخورد قاطع صورت می‌گیرد.

شهردار فردیس با بیان اینکه شرایط ایمن به معنای نظارت بر شرایط انجام کار و توزیع اقلام بهداشتی میان کارگران است، خاطرنشان کرد: همدلی و همراهی تمامی واحدهای شهرداری با مردم به گونه‌ای که شهرداری را حامی و خدمتگزار خود در تمام شرایط بدانند، الزامی است.

خسروزاده با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و قطع حلقه انتشار این ویروس، افزود: از شهروندان فردیسی درخواست می‌کنیم موارد بهداشتی را رعایت کنند و در خانه بمانند تا شاهد ریشه کن شدن این ویروس و بازگشتن آرامش و امنیت خاطر به جامعه باشیم.

وی با بیان اینکه مبلمان شهری، ناوگان حمل و نقل عمومی و هر آنچه که در دسترس شهروندان است به طور مداوم ضد عفونی و گندزدایی می‌شود، خاطرنشان کرد: اگرچه انجام این اقدامات راهکاری برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا است، اما راهکار قطعی مقابله، ماندن در خانه و جلوگیری از تشکیل حلقه‌های انتقال این ویروس است.

کد خبر 414885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.