۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵
جنگل شهری لس آنجلس

مزرعه‌ای سبز، مملو از دفاتر اداری محصور در جنگلی در قلب کلانشهر لس‌آنجلس صاحبان مشاغل را گرد هم جمع کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مزرعه سبز فوق که از تعداد ۶۰ سازه اتاق‌مانند جدا از هم تشکیل شده است، در منطقه پرتردد هالیوود لس‌آنجلس واقع شده است. سقف زرد رنگ این اتاقک‌ها با فضای سبز جنگل اطراف نوعی ترکیب رنگ بسیار اعجاب‌انگیز به وجود آورده است که از فاصله‌های بسیار دور نیز چشم هر عابری را به خود خیره نگه می‌دارد. دفترهای اداری مزرعه سبز در فاصله بسیار نزدیک به هم احداث شده است به طوری که اگر از بالا به آن‌ها نگاه شود همانند قارچ‌هایی زرد رنگ و دایره‌ای در دل هم به چشم می‌خورد.

پشت‌بامی چوبی و به شکل دایره بر فراز هر سازه کوچک قرار گرفته شده است و دورتادور هر کدام از آن‌ها را نمایی کاملاً شیشه‌ای فرا گرفته است تا کارکنان بتوانند در حین کار، به طبیعت زیبای اطراف اشراف کامل داشته باشند. علاوه بر این، نمای شیشه‌ای سازه‌ها باعث آشنا شدن بیشتر کارکنان دفاتر مختلف می‌شود و تعامل اجتماعی بین آن‌ها را در فضاهای باز بیرونی افزایش می‌دهد.

در فضای خالی بین دفاتر اداری نیز فضاهای سبز زیبا و مبلمانی چوبی تعبیه شده است که به کاربران و بازدیدکنندگان امکان استراحت و تماشای چشم‌انداز سبز اطراف را می‌دهد. معماران بخش‌هایی از هر دفتر کار را، که باید از سایر دفاتر پنهان می‌ماند، با کاشت درختانی در فضای بیرونی آن از دید سایرین مخفی نگه داشته‌اند.

علاوه‌بر مراکز اداری، بعضی از سازه‌های مزرعه سبز به مکان‌های عمومی نظیر یک کافه، رستورانی مجلل، فضایی برای برگزاری رویدادهای مختلف، یک سالن کنفرانس و فضاهای تفریحی و خدماتی اختصاص داده شده است. محیط مزرعه سبز لس‌آنجلس به حدی گرم و صمیمی است که برای کارکنان دفاتر مختلف حس همکاری در یک مرکز واحد را به ارمغان آورده است.

مزرعه سبز لس‌آنجلس در قلب یکی از شلوغ‌ترین مناطق شهری احداث شده است به طوری‌که تمام اطراف آن را بزرگراه‌هایی پرتردد فرا گرفته است. بسیاری از ساکنان لس‌آنجلس برای رهایی از سروصداها و هوای آلوده لس‌آنجلس به مزرعه شهری آن پناه می‌برند تا در فضاهای سبز تعبیه شده در بین دفاتر اداری و بالکن‌های وسیع اطراف آن به استراحت بپردازند.

کد خبر 414822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.