به خوانسار سفر نکنید/ همکاری خوب خیران در تهیه اقلام بهداشتی

رئیس شورای اسلامی شهرستان خوانسار گفت: بسیاری از خوانساری‌ها مقیم شهرهای بزرگ هستند و از همه این عزیزان درخواست می‌کنیم به خوانسار سفر نکنند و در فرصت‌های آینده پذیرای آنها خواهیم بود.

هوشنگ صانعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص اقدامات کنترلی بیماری کرونا در شهرستان خوانسار، اظهار کرد: تمام اماکن عمومی شامل ترمینال‌ها، تاکسی‌ها، پارک‌ها و وسایل بازی، سرویس‌های بهداشتی و معابر و مسیرها توسط شهرداری در چندین نوبت ضد عفونی شده و همچنان این کار تداوم خواهد داشت.

وی در خصوص کمبود اقلام بهداشتی، تصریح کرد: متأسفانه کمبودهایی در این زمینه بوده است و با مذاکره با خیران شهرستان مبالغی جمع‌آوری شد و مواد ضدعفونی کننده با قیمت مناسب خریداری و در شهر خوانسار و روستاهای شهرستان توزیع شد همچنین این توزیع در نوبت‌های بعدی هم انجام می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهرستان خوانسار با بیان اینکه خیرین خوانساری مقیم تهران هم همکاری خوبی با شهرستان داشتند، افزود: دو دستگاه تلویزیون برای بخش کرونای بیمارستان فاطمیه خوانسار خریداری شد همچنین در تأمین اقلام بهداشتی مورد نیاز هم کمک‌هایی داشته‌اند.

وی در خصوص رعایت موارد بهداشتی در شهرداری خوانسار گفت: در ورودی شهرداری خوانسار میز خدمت قرار گرفته و همه افرادی که به شهرداری وارد می‌شوند با اقلام بهداشتی دست‌های خود را ضدعفونی می‌کنند و بعد به بخش‌های اداری وارد می‌شوند.

صانعی با تاکید بر اینکه همه مراکز بومگردی و اماکن پذیرش گردشگر تعطیل است، اظهار کرد: همه رستوران‌ها، مراکز بومگردی و هتل‌ها در خوانسار تعطیل و از پذیرش مهمان معذور هستند و همه این موارد کنترل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در ستاد بحران کنترل ورودی شهرها مورد توجه است، افزود: ورودی‌های شهر در حال کنترل است و همه آیتم‌های سلامتی افراد شامل تب و دیگر موارد سلامت پایش می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه بسیاری از خوانساری‌ها مقیم شهرهای بزرگ هستند، در توصیه به مردم خوانسار گفت: از همه این عزیزان درخواست می‌کنیم به خوانسار سفر نکنند و در فرصت‌های آینده پذیرای آنها خواهیم بود همچنین همه همشهریان موظف هستند موارد بهداشتی را رعایت کنند و تا حد امکان از تردد در معابر و خیابان‌ها پرهیز کنند.

کد خبر 414602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.