بازیکن مبتلا به کرونای یوونتوس: حالم خوب است

پس از انتشار خبر ابتلای "دنیله روگانی" مدافع یوونتوس به ویروس کرونا، وی در صفحه رسمی خود در فضای مجازی اعلام کرد که شرایط جسمی او خوب است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، به تازگی تست ابتلاء به ویروس کرونای مدافع ایتالیایی تیم یوونتوس مثبت اعلام شده و در همین راستا، باشگاه یوونتوس بیانیه ای صادر کرده است:

آزمایش روگانی برای ابتلاء به کووید -۱۹ یا کرونا ویروس مثبت اعلام شده ولی در حال حاضر این بازیکن علائمی از خود نشان نداده است. باشگاه یوونتوس تمام تمهیدات لازم برای قرنطینه وی و تمامی افرادی که با او در تماس بوده اند را در نظر خواهد گرفت.

با توجه به اینکه روگانی در دیدارهای اخیر یوونتوس نیز در ترکیب این تیم حضور داشته است، اعضا و بازیکنان باشگاه‌های برشا، اسپال، اینتر و لیون ممکن است تحت تاثیر ابتلای مدافع یوونتوس به کرونا باشند. به دنبال این مسئله، ممکن است که بازی یوونتوس و لیون در چهارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا نیز به تعویق بیفتد.

روگانی در پاسخ به افرادی که نگران وضعیت جسمانی او بودند، در نیمه شب در حساب رسمی توئیتر خود نوشت: به همه اطمینان می‌دهم که در حال حاضر وضعیت فیزیکی و جسمانی من خوب است. از همه تقاضا می‌کنم که طبق قوانین عمل کنند و فراموش نکنند که کرونا با هیچکس شوخی ندارد و تمایزی قائل نمی‌شود. بیایید تا قوانین را برای سلامتی خودمان و همه کسانی که دوستشان داریم، رعایت کنیم.

باشگاه اینتر نیز پس از مثبت اعلام شدن آزمایش روگانی، اعلام کرده است که تمام فعالیت‌های ورزشی این باشگاه تا اطلاع ثانوی لغو شده است و اقدامات لازم در زمینه مسائل بهداشتی انجام خواهد شد. به دنبال این بیانیه، محتمل است که اعضای باشگاه اینتر نیز در قرنطینه قرار بگیرند تا وضعیت سلامتی آن‌ها مشخص شود.

کد خبر 414597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.