تصادفات فوتی اصفهان ۵ درصد کاهش یافت

رئیس پلیس راهور استان اصفهان از کاهش پنج درصدی تصادفات فوتی استان اصفهان در ۱۱ ماه نخست امسال خبر داد.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه اولویت برنامه‌ریزی کاهش تصادفات جرحی و فوتی در استان اصفهان آموزش بوده است، اظهار کرد: برای تحقق این امر از همه ظرفیت‌های موجود در فضای مجازی، تبلیغات محیطی و تهیه بروشورهای اطلاع رسانی، صدا و سیما و … استفاده شده است.

وی افزود: برخورد قهری و قانونی با رانندگان متخلف و افزایش نرخ جریمه‌ها نیز از دیگر راهکارهای تعریف شده برای کاهش تصادفات بوده است.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه نتیجه همه اقدامات صورت گرفته کاهش پنج درصدی تصادفات فوتی در استان اصفهان بوده است، ادامه داد: تصادفات فوتی موتورسیکلت سواران نیز با کاهش ۱۴ درصدی رو به رو بوده است که این امر نیز نتیجه افزایش استفاده از کلاه ایمنی در حین رانندگی با موتورسیکلت است.

وی از افزایش ۱۶ درصدی مجروحان در تصادفات جرحی خبر داد و تاکید کرد: با رعایت قوانین رانندگی و پرهیز از عجله و شتاب می‌توان میزان وقوع تصادفات را تا حد زیادی کاهش داد.

محمدی در خصوص حادثه رانندگی روز گذشته در بزرگراه شهید آقا بابایی نیز تصریح کرد: علت این حادثه دویدن ناگهانی عابر پیاده در بزرگراه بوده است که این رفتار منجر به برخورد وی با کامیون و مرگ وی شده است.

کد خبر 414448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.