۴۶ میلیارد بدهی سرخ‌ها/ حراج ترابی و قائدی

باشگاه پرسپولیس و استقلال بعد از تجربه کردن روزهای سخت و فشار مالی فراوان به فکر فروش ستاره‌های خود افتاده اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -چهارشنبه ۲۱ اسفند - را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛


"خبرورزشی" با عنوان " حراج ترابی و قائدی" از راهکار جدید سرخابی‌های پایتخت برای حل مشکل مالی این دو تیم رونمایی کرد، راهکاری که البته تازگی نیز ندارد و آبی‌ها در چند سال گذشته همواره آن را تجربه کرده اند و با فروش ستاره‌های خود دست به بهبود شرایط مالی باشگاه زده‌اند.


"گل" با عنوان"خانه تکانی آخر سال در پرسپولیس"
"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "غرامت ۱۴ میلیاردی پرسپولیس به خارجی‌ها در ۲ سال"به مبلغ بالای دیرکرد بدهی‌های باشگاه پرسپولیس به خارجی‌ها پرداخت، دیرکردهایی که در کنار طلب اصلی خارجی‌ها از پرسپولیس حالا همه جوره باشگاه پرسپولیس را تهدید می‌کند.


"هدف" با عنوان "پرسپولیس هم قرمز شد" به اعلام وضعیت قرمز در باشگاه پرسپولیس بعد از رفتن انصاری فرد پرداخت، مدیرعاملی محبوب و فوتبالی که البته در زمان بدی سرخپوشان را تنها گذاشت، البته که خود انصاری فرد معتقد است به دلیل دخالت‌های هیئت مدیره استعفا داده است.


"ایران ورزشی" با عنوان"قرنطینه بودم نفسم بالا نمی‌آمد" به تجربه تلخ قرنطینه توسط پور علی گنجی در قطر پرداخت، وضعیتی که البته حالا حل شده است و مدافع العربی می‌تواند به تیم خود اضافه شود.


"پیروزی" با عنوان "۴۶ میلیارد تمام" مبلغ بالای بدهی باشگاه پرسپولیس را دلیل استعفای مدیرعامل سرخپوشان دانست، بدهی سرسام آوری که به قول این روزنامه هر مدیری را فراری می‌دهد.


"صدای سپاهان" با عنوان "اگر تمرینات را تعطیل کنیم بازیکنان به شهرستان‌های خود می‌روند" از دلیل امتداد تمرینات سپاهان از زبان قلعه نویی پرداخت، دلیلی که موجب شده است همچنان سپاهانی‌ها مشغول تمرین باشند و امیدوار باشند درگیر ویروس کرونا نشوند.

کد خبر 414430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.