۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱
فهرست عیدی ترامپ جعلی است

دبیرکل جمعیت حمایت ازحقوق بشرزنان گفت: در این وانفسای درد و رنج و مصیبت و آلام جورواجور مردم، عده‌ای از فرط بیکاری و دلخوشی باز دست بکار شده و دو فهرست ۶۶ نفره به زعم‌خودشان از فرزندان مسئولین و آقازاده‌ها!تنظیم و منتشر کرده اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شهیندخت ملاوردی با انتشار یک پست در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت:

"در این وانفسای درد و رنج و مصیبت و آلام جورواجور مردم، بناگاه خبر می‌رسد چه نشسته‌ای که عده‌ای از فرط بیکاری و دلخوشی باز دست بکار شده و دو فهرست ۶۶ نفره به زعم‌خودشان از فرزندان مسئولین و آقازاده‌ها! (از به اصطلاح چپ و راست!)تنظیم و منتشر کرده و در پایان از هموطنان درخواست کرده‌اند برای آگاهی و بیداری ملت به اشتراک حداکثری بگذارند و در این میان اسمی هم از شما برده‌اند با مبلغ ناقابل ۵۶ میلیون دلار! و از من خواسته‌اند اگر دروغ است واکنش نشان داده و تکذیب کنم.

هر چند این حرکت‌های ایذایی بی نام و نشان و بدون منبع و غیر مستند را واجد ارزش توجه و پاسخگویی نمی دانم، اما برای تنویر افکار عمومی به ذکر چند نکته اکتفا می‌کنم:

در جعلی بودن این فهرست همین بس که؛

اولا- از کی امثال من جزو فرزندان مسئولین و آقازاده‌ها محسوب می‌شویم؟! ثانیا- کسانی که از نزدیک در جریان زندگی و وضعیت دارایی (بخوانید: نداری!) و اموال و املاک نداشته‌ام در داخل کشور قرار دارند، (چه برسد به خارج و آن هم در قالب حساب‌های بانکی و …) که در فرم‌های مربوط به لیست اموال مسئولین منعکس شده و در مدت ۴ سال مسئولیت هم الحمدلله هیچ تغییری در آن حاصل نشده است، همین یک نکته را دلیلی بر کذب بودن سایر موارد مندرج در آن فهرست می‌بینند.

ثالثا- جای سوال دارد در این شرایط چرا به جای آنکه مرهمی بر زخم‌های مردم باشیم، این جماعت اینگونه بر زخم مردم نمک می پاشند و بر طبل یاس و سرخوردگی می‌کوبند؟ آیا غیر از این است که فلسفه وجودی و راز و رمز حیاتشان همین است و بس!

در آخر بر فرض صحت این خبر، بقول بنده خدایی که در روز انتخابات اخیر به طعنه گفتند حالا چکار کنیم و کریسمس کجا برویم؟! من هم می گویم حالا با این عیدی ترامپ، تعطیلات نوروز را چگونه بگذرانیم؟! از شوخی گذشته یادمان نرود امسال قرار گذاشته‌ایم عیدمان بعد از شکست کرونا باشد؛ یک قرار ملی"

کد خبر 414401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.