متمم بودجه ۹۸ شهرداری اصفهان تصویب شد

اعضای شورای شهر اصفهان متمم بودجه شهرداری اصفهان در سال ۹۸ را تصویب کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لایحه متمم بودجه سال ۹۸ شهرداری اصفهان در یکصد و شانزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با قید چند تاکید به تصویب رسید.

شورای شهر ذیل این لایحه تاکید کرد: تمامی ردیف‌های بودجه که تا پایان سال ۹۷ تعهد نشده یا برای تأمین اعتبار از ردیف مربوطه اقدامی نشده و به هر طریق منجر به انعقاد قرارداد نشده، از متمم بودجه پیشنهادی حدف شده و صرفاً دیونی که دارای اعتبار مصوب و تعهد شده بوده ولی موجبات پرداخت آن تا سال قبل فراهم نشده و قانونا دین تلقی می‌شود، مورد تأیید است.

همچنین بر این موصوع تاکید شد که هرگونه افزایش هزینه نسبت به اعتبار مصوب مازاد بر مفاد مندرج در اسناد مالی نیازمند اخذ مصوبه قبل از هزینه از شورای شهر بوده و گزارش ردیف‌های حذف شده از بودجه نیز باید تا دو ماه دیگر به شورای شهر ارائه شود.

لایحه اصلاح و متمم بودحه سال ۹۸ شهرداری اصفهان نیز در این جلسه به تصویب رسید که برای تصویب آن، مهم‌ترین تاکید شورای شهر این بود که به منظور رفع اشکالات موجود در بودجه، جلسات مشورتی در شورای شهر با حضور کارشناسان معتبر وزارت کشور برگزار شده و تنظیم و اصلاح اینگونه موارد در سال‌های بعد مورد توجه قرار گیرد.

همچنین متمم و اصلاح بودجه سال ۹۸ سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و سازمان آرامستان‌ها و اصلاح بودجه سازمان آتش‌نشانی، زیباسازی و پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان نیز در این جلسه به تصویب رسید.

کد خبر 414335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.