دستگیری ۶۶ محتکر و کشف ۶۹۵ میلیارد ریال کالای احتکاری در اصفهان

فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۶۶ محتکر اقتصادی و کشف ۶۹۵ میلیارد ریال انواع کالاهای احتکار شده در عملیات هوشمندانه ماموران پلیس آگاهی و پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار" مهدی معصوم بیگی" گفت: در راستای مبارزه جدی و قاطعانه با محتکران کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم ماموران پلیس آگاهی و پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت اطلاعاتی و رصد دقیق دپو کنندگان این گونه کالاها ۶۶ نفر از محتکران را شناسایی و طی چندین عملیات هوشمندانه و ضربتی دستگیر و تحویل مراجع قضائی دادند.

این مقام ارشد انتظامی استان، ارزش کالاهای احتکاری مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۶۹۵ میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: این کالاها شامل لوازم ساختمانی، برنج، شکر، گندم، چای، سموم کشاورزی، خوراک و داروهای دامی، کاغذ، لاستیک، روغن موتور، مواد غذایی و اقلام بهداشتی هستند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه ۳۵ نفر از این محتکران در زمینه احتکار اقلام بهداشتی فعالیت می کردند گفت: از این تعداد ۳ میلیون و ۷۷۷ هزار و ۸۴۸ عدد اقلام بهداشتی شامل ماسک، دستکش، محلول ضد عفونی کننده، الکل و شید محافظ صورت مخصوص پزشکان و پرستاران بیمارستان ها کشف شده است.

سردار معصوم بیگی به کسانی که با سوء استفاده از شرایط خاص جامعه اقدام به دپو و احتکار کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم می کنند تا به خیال خود یک زمانی آنها را به قیمت گران تر بفروشند هشدار داد و گفت: پلیس به عنوان حافظ منافع مردم بر جامعه اشرافیت کامل دارد و اجازه نخواهد داد عده ای به بهانه کسب منفعت و سود بیشتر، امنیت اقتصادی جامعه را مختل کرده و زندگی مردم را با مشکل مواجه سازند.

این مقام ارشد انتظامی استان با قدردانی از پزشکان، پرستاران و دست اندرکاران عرصه بهداشت و درمان کشور که این روزها مجاهدانه برای پیشگیری از بیماری کرونا و درمان مبتلایان به این بیماری تلاش می کنند خاطر نشان کرد: مدافعان امنیت با تمام ظرفیت و توان خود در کنار مدافعان سلامت قرار دارند و از شهروندان نیز می خواهیم ضمن توجه به توصیه های بهداشتی هرگونه اخبار و اطلاعات در مورد دپو و احتکار کالاهای بهداشتی را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند.

کد خبر 414175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.