اجرای بیش از ۱۲۰ طرح عمرانی در شهر خورزوق

شهردار خورزوق گفت: امسال بیش از ۱۲۰ طرح عمرانی، خدماتی و فرهنگی در شهر با اختصاص اعتباری بیش از ۱۴۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

محمدرضا احتشام‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون با همراهی و هم‌فکری اعضای شورای اسلامی شهر و مشارکت شهروندان خدمات خوبی در بخش‌های مختلف ارائه شده است.

وی با بیان اینکه کارکنان شهرداری تمام تلاش خود را بکار می‌گیرند تا خدمات به صورت یکسان در محلات مختلف شهر ارائه و اسباب رضایت همه شهروندان فراهم شود، تصریح کرد: امسال بیش از ۱۲۰ طرح عمرانی، خدماتی و فرهنگی در شهر با اختصاص اعتباری بیش از ۱۴۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

شهردار خورزوق با اشاره به فعالیت‌ها و خدمات عمرانی انجام شده در این شهر در یکسال گذشته، افزود: زیر سازی، بیش از ۳۴ هزار مترمربع آسفالت معابر، لکه‌گیری آسفالت و خط‌کشی در بیش از ۴۰ کوچه و خیابان اصلی و فرعی شهر و راه‌اندازی پارکینگ بوستان زیتون از مهم‌ترین اقدامات انجام شده در این حوزه است.

احتشام‌زاده تصریح کرد: کانیوگذاری، پیاده‌روسازی، دیوارکشی باغ بانوان و نصب تابلوهای چراغ راهنمایی و رانندگی، خرید یک دستگاه خودروی وانت برای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی و تجهیز این سازمان، تکمیل زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی دلیگان از دیگر اقدامات شهرداری در حوزه عمرانی و خدمات شهری است.

وی گفت: افزایش بیش از ۱۵ هزار مترمربع به مساحت فضای سبز و کود دهی و نگهداری پارک‌ها، شستشوی درختان، کاشت گل در میادین و پارک‌ها، لوله‌گذاری برای آبیاری فضای سبز در بوستان‌ها، افزایش درختان شهر با کاشت بیش از یک‌هزار و ۳۰۰ اصله نهال و زیباسازی فضا و منظر شهری از فعالیت‌ها و خدمات شهرداری در حوزه توسعه فضای سبز است.

شهردار خورزوق حمایت در برگزاری برنامه‌های فرهنگی، دینی و ملی همراه با برگزاری کلاس‌های آموزشی در فرهنگسرا، تجلیل از معلمان و دانش‌آموزان نمونه، تجلیل از مراقبان سلامت و همایش‌های دوچرخه‌سواری را از اقدامات شهرداری این شهر در حوزه فرهنگی اجتماعی برشمرد.

کد خبر 414128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.