رفع مشکل حقوق اسفندماه رانندگان سرویس مدارس در دستور کار

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: دنبال حل مشکل پرداخت حقوق اسفندماه رانندگان سرویس مدارس به دلیل تعطیلی مدارس در پی شیوع بیماری کرونا هستیم.

هادی منوچهری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: همه باید بپذیریم در شرایط خاص و کم سابقه در کشور به خاطر شیوع بیماری کرونا قرار گرفته ایم و اوضاع و شرایط امروز متفاوت است.

وی افزود: خانواده‌ها و رانندگان سرویس مدارس هر کدام به سهم خود باید با توجه به شرایط به وجود آمده شرایط یکدیگر را درک کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان ادامه داد: خانواده دانش آموزان در بسیاری از موارد معتقدند چون در اسفندماه سرویسی دریافت نکرده‌اند، نباید هزینه مربوط به این ماه را پرداخت کنند، در حالی که شرایط رانندگان در وضعیت سخت اقتصادی فعلی و فشار مالی پایان سال و با توجه به قراردادها باید مورد درک خانواده‌ها قرار گیرد و نباید حقوق اسفندماه رانندگان به جبران سرویس‌دهی به آینده موکول شود.

وی گفت: سعی می‌شود در اولین جلسه کارگروه ماده ۱۸ شامل نمایندگان شهرداری، آموزش پرورش و اولیا مربیان با مصلحت لازم و درک شرایط تصمیم‌گیری نهایی بشود.

منوچهری تصریح کرد: نمایندگان شهرداری در کارگروه ماده ۱۸ مصمم به رأی دادن برای تایید پرداخت حقوق اسفندماه رانندگان خواهند بود.

کد خبر 413934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
    3 1
    نظر من اینه ک وقتی ی راننده سرویس داره سرویس دهی انجام میده از اول مهر واینکه قرداد هم داره با اولیاء نباید حق راننده سرویس پایمال بشه وحقوقشون واریزنشه ب هرحال روی این حقوق برنامه ریزی کرده وامور زندگیش را میگذرونده پس معلم ها هم نیاید حقوق بگیرن چ دولتی چ غیر دولتی.....
  • IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
    3 1
    راننده‌ای که از اول سال تحصیلی سرویس را با همه مشکلاتش برده ،بنزینا گرون کردن تأثیری رو کرایه ها نگذاشت،بعد مدتی گفتن ۱۰درصد میذارن رو کرایه، که اونم با این وضعیت منتفی شد،حقشه شبه عیدیه شرمنده خانواده بشه.
    • IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      0 1
      به نظر من باید هرینه سرویس مدارس تمام وکمال تا آخر سال تحصیلی طبق قرارداد به رانندگان سرویس مدارس پرداخت بشه همانطور که اگه یکدساعت راننده دنبال دانش آموز به هر دلیل نتونه بره خانواده ها اعتراض میکنن وراننده جریمه میشد