مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی کمانک تمدید شد

جشنواره ملی نقاشی و مجسمه سازی کودکان "کمانک اصفهان" که توسط خانه کودک وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان برگزار می‌شود مهلت ارسال آثار را تمدید کرد.

صالح خشوعی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: جشنواره ملی کمانک جشنواره نقاشی و مجسمه سازی کودکان ۴ تا ۱۲ سال است و قرار بر این بود تا ۱۴ اسفند ماه کودکان آثارشان را برای ما ارسال کنند که با توجه به شرایط پیش آمده شرایط را غنیمت شمردیم و مهلت ارسال آثار را به جشنواره تمدید کردیم چرا که اکثر کودکان در خانه هستند و خیلی فرصت خوبی است که تعداد بیشتری در این جشنواره شرکت کنند.

رئیس اداره فرهنگی سازمان فرهنگی تفریحی اجتماعی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه موضوع جشنواره اصفهان است، افزود: بهترین فرصت است تا کودکان مشغول به نقاشی و مجسمه سازی شوند و عکس آثارشان را به آدرس اینترنتی kamanak.isfahan farhang.ir ارسال کنند.

وی ادامه داد: بعد از مناسب شدن شرایط ادامه جشنواره را حضوری برگزار خواهیم کرد و آثاری که در مرحله اول پذیرفته می‌شوند را به خانواده‌ها اطلاع می‌دهیم تا خود آثار را برای ما بفرستند تا برای نمایشگاه از آنها استفاده کنیم.

خشوعی تصریح کرد: تا اکنون از شهرهای مختلف شرکت و آثار فرستادند و امیدواریم که با تبلیغاتی که صورت می‌گیرد افراد بیشتری در این جشنواره حضور یابند.

کد خبر 413852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.