همان‌هایی که امروز به من توهین می‌کنند تشویقم کردند

پرویز پرستویی در واکنش به انتشار چت هایی که از او و مجری یکی از شبکه های فارسی زبان خارج از کشور منتشر شد در صفحه شخصی خود واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، این روزها در میان حجم اخبار کرونا خبر هک شدن صفحه اینستاگرام مجری یکی از شبکه‌های فارسی زبان خارج از کشور و ارتباط او با چند تن از هنرمندان ایرانی نیز حاشیه ساز شد هنرمندانی که نام پرویز پرستویی در میان آنها بسیار برای دوستداران او تعجب برانگیز بود.

این هنرمند در صفحه شخصی خود به این اخبار واکنش نشان داد و نوشته است:

این روزها در میان اخبار کرونا، ماجرای هک شدن صفحه اینستاگرام مجری یکی از شبکه‌های فارسی زبان خارج از کشور و چت های او با هنرمندان مورد توجه قرار گرفته، در خصوص خودم نه به عنوان هنرمند، بلکه به عنوان خدمتگزار بایستی بگویم، چند سال قبل در زمان اکران فیلم بادیگارد قرار بود مراسم بزرگداشتی برای من در ونکوور کانادا برگزار کنند که راهی کانادا بودم و در فرودگاه خبرنگاری از من درباره سردار سلیمانی پرسید. و بنده در جواب گفتم: مدتی قبل در جلسه‌ای سه ساعته همراه ایشان فیلم بادیگارد را دیدم، در کل نمایش فیلم حواسم به واکنش‌های اوبود، تا سردار سلیمانی را ورای شنیده‌های قبلی بشناسم.

به آن خبرنگار گفتم آنچه من از سردار سلیمانی فهمیدم این بود که از نظر ایشان جنگ تمام نشده و پای او روی زمین بند نیست، فیلم این مصاحبه پخش شد و آن ور آبی‌ها به من حمله کردند و حتی در ونکوور علیه من به عنوان نماینده نظام تجمع کردند. این ماجرا گذشت تا روزی که سردار سلیمانی شهید شد. همان روز بدون اینکه کسی به من توصیه کند و یا مصلحت اندیشی کنم، با همان فیلم مصاحبه پستی گذاشتم و در متن نوشتم، منظورم از روی زمین بند نبودن، همین شهادت بود.

همان‌هایی که امروز به من توهین می‌کنند تشویقم کردند و آن ور آبی‌ها فحاشی.

بعد از چند روز مجری یکی از شبکه‌های فارسی زبان خارج از کشور در برنامه‌اش به من انتقاد کرد که چرا دفاع از سردار سلیمانی کرده‌ام، برای همین از طریق دایرکت به ایشان پیام دادم و محترمانه گفتم پستی که گذاشتم به توصیه کسی نبوده و… متأسفانه تمام چت ها کامل منتشر نشده.

عزیزان بنده اگر در حد بضاعت خودم نقدی می‌کنم در درون همین نظام است، نقدم به هدف اصلاح دلسوزانه است و برای همین درباره مسائل مختلف، مثل سیل و زلزله و بخصوص کرونا یا مسائل اجتماعی نکته‌هایی را می‌نویسم تا کمکی به جریان بهبود اوضاع داشته باشم.

کد خبر 413781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.