مسابقات جایزه بزرگ جودو به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاد

رئیس هیئت جودو استان اصفهان گفت: مسابقات جایزه بزرگ کشور در بخش بانوان قرار بود اسفند ماه در شهرستان مبارکه برگزار شود و تمام ورزشکاران آماده این مسابقات بودند، اما ویروس کرونا این رقابت‌ها را به تعویق انداخت.

حمید رضا عصار زادگان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: هر سال هر هیئت یک تقویم دارد و باید طبق این تقویم کرها را انجام دهد و بودجه مشخص و معینی دارد.

وی ادامه داد: هیئت ما امسال فراتر از تقویم ورزشی عمل کرد، در شهرستان‌ها اقدامات خوبی برای ورزشکاران و جامعه جودو اصفهان رخ داد. در لیگ آقایان و بانوان شرکت کردیم و از امتیاز میزبانی نیز برخوردار بودیم.

رئیس هیئت جودو استان اصفهان اضافه کرد: مسابقات جایزه بزرگ کشور در بخش بانوان قرار بود اسفند ماه در شهرستان مبارکه برگزار شود و تمام ورزشکاران آماده این مسابقات بودند، اما ویروس کرونا این رقابت‌ها را به تعویق انداخت.

عصار زادگان افزود: تمام زیر ساخت‌ها برای شروع جایزه بزرگ آماده بود که به خاطر کرونا ویروس مسابقات برگزار نشد و به تعویق افتاد. تمام اقداماتی که برنامه ریزی شده بود به بهترین شکل انجام شد.

وی اضافه کرد: اصفهان دارای ورزشکاران و مدال آوران خوبی است، جودو اصفهان از سطح بالایی برخوردار است و ورزشکاران هرساله مدال‌های رنگارنگی را برای اصفهان کسب می‌کنند.

رئیس هیئت جودو اصفهان در رابطه با برنامه‌های هیئت در سال آینده گفت: سعی داریم بیشتر تمرکز خودمان را بر روی استعداد یابی شهرستان‌ها بگذاریم و بتوانیم ملی پوشان خوبی را معرفی کنیم. امیدوارم بتوانیم مسابقاتی که به تعویق افتاد را در آینده برگزار کنیم.

کد خبر 413779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.