۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱
کنترل  ورودی‌های شهر گلپایگان

شهردار گلپایگان گفت: برای مقابله با شیوع ویروس کرونا ورودی‌های شهر گلپایگان کنترل می‌شود.

پیمان شکرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از گلپایگان اظهار کرد: شهرداری گلپایگان برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، ناوگان حمل و نقل شهری و بین شهری، خودپردازها، بانک‌ها، نیمکت‌ها، المان‌های شهری، جداول، ایستگاه‌های انتظار مسافر، باجه‌های عمومی و تمام تجهیزات مورد استفاده عموم در سطح شهر را مستمر ضدعفونی می‌کند.

شهردار گلپایگان گفت: عملیات ضدعفونی خوردروهای حمل و نقل عمومی توسط ستاد مدیریت بحران شهرداری به صورت روزانه انجام می‌شود، بنابراین شهروندان فقط از خودروهای عمومی دارای کارتکس ضدعفونی نصب شده استفاده کنند زیرا تاکسی‌ها و مینی‌بوس‌های فاقد کارتکس مجاز به سرویس‌دهی به شهروندان نخواهند بود.

وی تصریح کرد: به صورت روزانه (چهار تا هشت صبح) خودروهایی که وارد میدان میوه و تره بار می‌شود و همچنین غرفه‌های میدان میوه و تره بار توسط عوامل شهرداری گلپایگان شستشو و ضدعفونی می‌شود.

شهردار گلپایگان از کنترل ورود مسافران در ورودی‌های شهر از سمت خمین و پلیس راه موته خبر داد و افزود: توسط نیروی انتظامی و بسیج و شبکه بهداشت و درمان برای مقابله با شیوع ویروس کرونا ورودی‌های شهر گلپایگان کنترل می‌شود و از مسافران تست سلامت انجام می‌شود.

کد خبر 413714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.