شرکت اپل چگونه لنز دوربین های آیفون را تامین می‌کند؟

شرکت اپل به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا مجبور شده است برای تامین لنز دوربین آیفون‌های سری ۱۲، به سراغ تولیدکنندگان جدید برود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، افراد زیادی در سراسر دنیا درگیر بیماری کرونا هستند، به طوری که تا کنون ۹۵ هزار و ۳۸ نفر به آن مبتلا و سه هزار و ۲۴۹ نفر نیز بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند. به گفته تحلیلگران ویروس کرونا چرخه تولید و زنجیره تأمین قطعات شرکت‌های مختلف تکنولوژی و تولیدکنندگان موبایل را در سراسر جهان با مشکلات بسیاری مواجه کرده است. شرکت اپل همانند بسیاری از شرکت‌های فناوری دیگر در زمینه تولید محصولات خود تحت تأثیر شیوع بیماری کرونا قرار گرفته است.

یکی از تحلیل‌گران ارشد سرویس مالی "TF International Securities"، اعلام کرد شرکت اپل برای تأمین لنز دوربین گوشی‌های جدید آیفون ۱۲ مجبور است با سازندگان مختلف همکاری خود را آغاز کند. قبل از به وجود آمدن شرایط فعلی، کمپانی Yujingguang تولید لنز دوربین گوشی‌های آیفون را بر عهده داشته است، اما در حال حاضر این شرکت به دلیل شیوع ویروس مرگبار کرونا نمی‌تواند نیاز اپل را زمینه زمینه تأمین لنز برطرف کند؛ بنابراین اپل مجبور شد به سراغ تولیدکنندگان دیگر برای تولید لنز دوربین گوشی‌های آیفون ۱۲ برود.

طبق یک گزارش منتشر شده، درآمد شرکت Yujingguang در طول اولین فصل سال ۲۰۲۰ میلادی نسبت به درآمد سرانه بازار کاهش چشمگیری خواهد داشت. در فصل دوم سال جاری نیز این درآمد به نسبت پایین خواهد بود. Yujingguang در حال حاضر فقط قادر است ۳۰ تا ۴۰ درصد از لنزهای عریض دوربین‌های سری ۱۲ آیفون را تأمین کند. تحلیل‌گران معتقد هستند که این شرکت حداقل تا دو ماه آینده نمی‌تواند میزان تولید محصولات مورد نیاز اپل را تأمین کند.

کد خبر 413535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.