کاشان تاکنون ۲ بار گندزدایی شده است

کارشناس مسئول گروه مهندسی بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: در زمینه مقابله با کرونا ویروس جلسه‌ای با مسئولان خدمات شهری شهرداری کاشان جهت گندزدایی مراکز پرتراکم شهری و پارک‌ها نیز برگزار شد و تاکنون دو مرتبه نسبت به گندزدایی سطح شهر اقدام شده است.

محسن فتحی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه بازدیدهای روزانه از مراکز تولیدی و اماکن عمومی انجام می‌شود، اظهار کرد: در راستای پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس به صورت روزانه از مراکز تولیدی و اماکن عمومی بازدید می‌شود.

وی ادامه داد: بازدید از اماکن مختلف از جمله نانوایی‌ها، باشگاه‌های ورزشی، آب انبارها، فروشگاه‌های مواد غذایی، خواربار فروشی‌ها، رستوران‌ها، آشپزخانه‌ها، کبابی‌ها، آش فروشی، طباخی، غسالخانه‌ها، زیارتگاه محمد بن هلال ابن علی، حرم سلطان علی بن امام محمد باقر (ع) و … از جمله اقدامات انجام شده توسط بهداشت محیط کاشان است.

کارشناس مسئول گروه مهندسی بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی کاشان خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات آموزشی برای شهرداری و متولیان مساجد کامو و جوشقان قالی، اعضای دهیاری‌های قهرود و جوینان، مدارس، کارکنان بانک‌های سپه، تجارت و ملی، کارگران رستوران‌ها و آشپزخانه‌ها و کبابی‌ها و … و قضات دادگستری از دیگر اقدامات صورت گرفته در جهت مقابله با کرونا ویروس است.

وی تصریح کرد: مدارس و اماکن عمومی ابوزیدآباد، کتابخانه‌ها، مراکز خدمات جامع سلامت و وسایل حمل و نقل عمومی در پایانه‌های مسافربری با همکاری شهرداری ضد عفونی و گندزدایی شد.

فتحی مقدم با اشاره به اینکه تاکنون دو مرتبه نسبت به گندزدایی سطح شهر اقدام شده است، اضافه کرد: در زمینه مقابله با کرونا ویروس جلسه‌ای با مسئولان خدمات شهری شهرداری کاشان جهت گندزدایی مراکز پرتراکم شهری و پارک‌ها نیز برگزار شد.

وی گفت: افراد قبل از هرگونه اقدام داوطلبانه نسبت به گندزدایی و شست‌وشوی اماکن عمومی جهت حفظ و رعایت موارد بهداشتی با هماهنگی مسئولان خدمات شهری شهرداری کاشان تماس بگیرند.

کد خبر 413424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.