تصمیمی برای برگزاری برنامه‌های نوروزی رشت نگرفته‌ایم

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: فعلا شورای شهر برای برپا بودن یا نبودن ستاد نوروزی و برگزاری برنامه‌های مربوط به آن تصمیمی نگرفته است.

اسماعیل حاجی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اینکه ضدعفونی کردن شهر رشت با بیش از ۲۰ دستگاه خودرو آتش‌نشانی و در سطح تمام خیابان‌ها انجام می‌شود، اظهار کرد: موادی که برای ضدعفونیاستفاده می‌شود، استاندارد و طبق نظر علوم‌پزشکی است

وی گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها اکیپ‌های مختلف شهرداری وظایف خود را در قبال مبارزه با شیوع کرونا شناخته‌اند و تا زمانی که شیوع ویروس کرونا کامل کنترل نشود فعال خواهند بود و در شب‌هایی که باران می‌بارد کار ضدعفونی کردن مکان‌های مسقف مانند سرویس‌های بهداشتی و پیلوت زیر ساختمان شهرک‌ها انجام می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت تصریح کرد: مکان‌های وابسته به شهرداری نیز ضدعفونی می‌شوند و کارمندان ادارات و سازمان‌ها نیز درخصوص نحوه ضدعفونی کردن مکان‌ها آموزش دیده‌اند.

وی در رابطه با تأثیر شیوع کرونا در برگزاری برنامه‌های نوروزی کلانشهر رشت، خاطرنشان کرد: فعلاً شورای شهر برای برپا بودن یا نبودن ستاد نوروزی و برگزاری برنامه‌های مربوط به آن توسط تصمیمی نگرفته است.

کد خبر 413324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.