آخرین اخبار کرونا در ایران؛ دو هزار و ۳۳۶ نفر مبتلا، ۷۷ جان باخته، ۴۳۵ نفر بهبود یافته

معاون بهداشت وزارت بهداشت آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کووید ۱۹، بهبود یافتگان و جان باختگان این ویروس در کشور را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا رئیسی در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی در خصوص آخرین آمار افراد مبتلا به کرونا در کشور از ظهر روز گذشته تا ظهر امروز اظهار کرد: در این بازه زمانی ۸۳۵ مورد قطعی ابتلاء داشتیم که ۱۱ نفر از آنها جان باختند.

وی با بیان اینکه در مجموع دو هزار و ۳۳۶ نفر مبتلا در کشور داریم، ادامه داد: از این تعداد ۴۳۵ نفر بهبود یافتگان بوده‌اند و ۷۷ نفر جان باخته اند.

معاون بهداشت وزارت بهداشت با بیان اینکه همچنان گیلان، قم و تهران در صد افراد مبتلا به ویروس کووید ۱۹ هستند، اضافه کرد: در قم این آمار شیوع به روند ثابت رسیده و در سایر استان‌ها با روند صعودی مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه هشت هزار و ۵۳۲ نفر برای انجام تست کرونا در بیمارستان‌ها بستری شده اند، تصریح کرد: از این تعداد از پنج هزار و ۷۳۷ نفر تست کرونا گرفته شده است.

رئیسی با اشاره به سفر هیئت فنی از سازمان بهداشت جهانی به همراه دو تن از کارشناسان چینی به ایران گفت: در این جلسه بحث‌های فنی و تکنیکال و نوع تشخیص و درمان، راه‌های پیشگیری، ایزولاسیون، خدمات در منزل، انواع داروهای جدید و کنترل مرزها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: همه حاضران در این جلسه یک زبان مشترک داشتند که این ویروس یک ویروس جدید و با رفتاری ناشناخته است.

کد خبر 413318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.