بیایید در همین یک مورد"بایرن مونیخی" باشیم

چهارصد و بیستمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش ایمنا، "بیایید در همین یک مورد بایرن مونیخی باشیم" عنوان نخست این رسانه است که اختصاص به پایان غیرمنتظره بازی بایرن و هوفن‌هایم داشت. بازیکنان و مدیران بایرن مونیخ وقتی دیدند هوادارانشان حاضر نیستند پارچه‌نوشته‌های توهین‌آمیز علیه مالک باشگاه میزبان را جمع کنند، دست از بازی کشیدند و دقایق باقیمانده را با پاسکاری میان خودشان و بازیکنان تیم میزبانا گذراندند؛ که این حرکت نشانه‌ای از احترام به حریف و تأکید بر اولویت اخلاق بر فوتبال بود. این اتفاق در حالی رخ داد که امروزه در فوتبال ایران شاهد حواشی عجیب و طرح اتهام تیم‌ها نسبت به یکدیگر هستیم.

"صغر سن گرفت؟ " عنوان دیگری از این روزنامه است که اختصاص به مدیرعاملی گرشاسبی در پیکان دارد. نکته عجیب این انتخاب این است که چندی قبل گرشاسبی به دلیل بازنشستگی از مدیریت پرسپولیس کنار گذاشته شد و مشخص نیست چگونه همین سمت را در پیکان به او داده‌اند! شاید هم شناسنامه‌اش را عوض کرده و مثل فوتبالیست‌ها صغر سن گرفته است!

" با این دوست نیازی به دشمن ندارید " عنوان پایانی این روزنامه است که اشاره به حرکات و رفتارهای مهرداد میناوند در فضای مجازی دارد. میناوند با رفتارها و پست‌های بچگانه و بعضاً توهین آمیزی نه تنها از پرسپولیس دفاع نمی‌کند بلکه سبب بدنامی و دشمن تراشی برای سرخ‌ها می‌شود.

برای‌مشاهده صفحه‌های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 413312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.