۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴
ضدعفونی ۲۴۵ تاکسی شهری دیواندره

شهردار دیواندره از ضدعفونی و گندزدایی روزانه ۲۴۵ تاکسی در این شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا، محمد محمودی اظهار کرد: عملیات گندزدایی و ضدعفونی سرویس‌های بهداشتی و فضاهای عمومی از جمله خیابان‌های اصلی و فرعی، بازار، پایانه‌ها، دستگاه‌های ورزشی پارک‌ها و بوستان‌ها، معابر و دیگر نقاط پرتردد سطح شهر حداقل یک نوبت در طول شبانه‌روز انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با ویروس کرونا به محض اطلاع از شیوع آن در استان در شهر دیواندره برابر دستورالعمل ابلاغی آغاز شد و شهرداری در این راستا اقدام به سفارش محلول ویژه ضدعفونی برای گندزدایی اماکن عمومی کرد.

شهردار دیواندره یادآور شد: کسبه و بازاریان برای ضد عفونی کردن خیابان‌ها و مغازه‌ها که هر شب از ساعت ۲۴ به بعد انجام می‌شود از تردد و کنار گذاشتن وسایل اضافی در معابر خودداری کنند تا کار مأموران شهرداری به سهولت انجام شود.

محمودی به وجود ۲۵۴ دستگاه تاکسی فعال در خطوط درون‌شهری اشاره کرد و اضافه کرد: هر روز یک بار تاکسی‌ها با حضور مسئول تاکسیرانی با استفاده از مواد مخصوص ضد عفونی می‌شود تا برای جابجا کردن مسافران مشکل بهداشتی وجود نداشته باشند.

وی با بیان اینکه برای مقابله با ویروس کرونا تعداد دو هزار برگ حاوی نکات بهداشتی در سطح بازار توزیع شده است، خاطرنشان کرد: این عملیات تا کنترل کامل این بیماری ویروسی ادامه خواهد داشت.

منبع: ایرنا

کد خبر 413292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.