لیگ برتر شاید هیچ وقت/ بازداشت استوکس در لندن

حالا با تعطیلی لیگ برتر به دلیل شیوع ویروس کرونا مشخص نیست چه زمانی این مسابقات از سر گرفته می شود.

مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -سه شنبه ۱۳ اسفندماه - را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا می‌خوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "شوک لازم" از عملکرد رو به زوال کاندیدهای دروازه تیم ملی انتقاد کرد، حسینی و بیرانوند که که بعد از عملکرد فوق العاده چند فصل گذشته این فصل کم فروغ ظاهر شدند تا شاید نیازمند کاندید اصلی دروازه تیم ملی در دوران اسکوچیچ لقب بگیرد.

"گل" با عنوان"بازداشت استوکس در لندن" به بازداشت مهاجم حالا سابق پرسپولیس در لندن پرداخت، مهاجمی که انگار فقط آمده بود مبلغ پیش قرارداد را بگیرد و بقیه زمان خود را در سواحل امارات و کلوب‌های شبانه سپری کند، البته که خود استوکس کرونا را بهانه نیامدن کرده است.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "کرونا بهانه است می‌خواهند ترمز ما را بکشند" به موضع علنی باشگاه پرسپولیس در خصوص تعطیلی لیگ برتر پرداخت، مدیران این تیم معتقدند لیگ برتر را تیم‌هایی تعطیل کردند که تعداد زیادی مصدوم داشته اند و این تعطیلی موجب می‌شود مصدومان آنها برسند.

"هدف" با عنوان "لیگ برتر شاید هیچ‌وقت" به تعلیق مسابقات لیگ برتر تا زمان نامشخص پرداخت، تعطیلی که با پایان کرونا به اتمام می‌رسد اما متأسفانه گویا کرونا سودای ایستادن یا رفتن از ایران را ندارد.


"ایران ورزشی" با عنوان"رفتنم به تیم ملی را به باشگاه سپردم" به اظهارات کریم باقری بعد از شایعات چند روز اخیر در خصوص نزدیک شدن به نیمکت تیم ملی پرداخت، حال باقری باید منتظر موضع باشگاه پرسپولیس باشد و ببیند مدیران سرخ راضی به انتقال مربی می‌شوند که خود آن را پرورش داده اند.

"پیروزی" با عنوان"ویروس فهمیده‌ای به نام کرونا" نسبت به تمرین تیم‌ها بعد از تعطیلی لیگ اعتراض کرد، این در حالی است که تیم‌های لیگ برتری معتقد بودند برای جلوگیری از ویروس کرونا لیگ برتر جمع شود و حالا به تمرین می‌پردازند.

"صدای سپاهان" با عنوان "اشتباهات زیادی در شهرآورد داشتیم" به اظهارات قلعه نویی بعد از تعطیلی لیگ پرداخت، قلعه نویی که انتقادات زیادی این روزها به او وارد است و حالا بعد از آغاز دوباره لیگ باید بار دیگر خود را به هواداران اثبات کند.

کد خبر 413262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.