آخرین آمار کرونا در ایران؛ یک هزار و ۵۰۱ مبتلا، ۶۶ فوتی و ۲۹۱ بهبود یافته

معاون وزیر بهداشت آخرین آمار افراد مبتلا، بهبود یافته و جان باخته کرونا تا ظهر امروز را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا رئیسی در گفت و گوی زنده تلویزیونی در خصوص آخرین آمار ابتلاء به کرونا از ظهر روز گذشته تا ظهر امروز در کشور اظهار کرد: ابتلای قطعی ۵۲۳ نفر از ظهر روز گذشته تاکنون تأیید شده که از این تعداد ۱۲ نفر جان باخته‌اند.

وی با بیان اینکه در مجموع یک هزار و ۵۰۱ نفر در کشور به کرونا به صورت قطعی مبتلا شده‌اند، تصریح کرد: از این تعداد تاکنون ۶۶ نفر فوت و ۲۹۱ نفر بهبود یافته‌اند.

معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه قم، تهران و گیلان به ترتیب بیشترین مبتلایان به کرونا در کشور را دارند، ادامه داد: البته باید توجه داشت که تعداد بیماران بستری شده و بیماران بهبود یافته در قم و گیلان برابر شده است.

وی با بیان اینکه در مجموع هفت هزار و ۲۸۰ مراجعه به بیمارستان‌ها در خصوص کرونا داشته‌ایم، افزود: از این تعداد از چهار هزار و ۳۱۲ نفر تست گرفته شده و نتیجه یک هزار و ۵۰۱ تست مثبت اعلام شده است.

رئیسی از به روز رسانی تست کرونا در کشور خبر داد و گفت: در حال حاضر امکان روزانه انجام یک هزار و ۲۰۰ تست کرونا در کشور فراهم شده است و در وضعیت خوبی در این زمینه به سر می‌بریم.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، طی ۲۴ ساعت گذشته، در استان تهران ۲۲۵ مورد جدید، قم ۶۲ مورد، گیلان ۵۳ مورد، اصفهان ۲۳ مورد، مرکزی ۱۸ مورد، قزوین ۱۸ مورد، خراسان رضوی ۶ مورد، فارس ۸ مورد، کرمانشاه یک مورد، مازندران ۱۲ مورد، البرز ۱۰ مورد، هرمزگان ۷ مورد، خوزستان ۱۲ مورد، سیستان و بلوچستان یک مورد، آذربایجان غربی ۴ مورد، ایلام ۲ مورد، خراسان جنوبی ۳ مورد، کرمان ۲ مورد و یزد یک مورد جدید قطعی ابتلاء به کووید ۱۹ ثبت و گزارش شده است.

کد خبر 413142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ا IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    0 0
    چه تعداد از آمار فوتی و بستری شده مربوط به اصفهانه؟