تاثیر اتفاقات اخیر بر روی برگزاری نمایشگاه ها

مدیر گالری اکنون گفت: در شش ماه اخیر هر مسئله سیاسی اجتماعی که در کشور رخ داده تأثیر مستقیم روی برنامه‌های ما داشته چراکه هر نمایشگاهی که برگزار می‌شود حداقل از سه ماه قبل پیش بینی و هماهنگی‌ها شده است.

الناز رجبیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در شش ماه اخیر هر مسئله سیاسی اجتماعی که در کشور رخ داده تأثیر مستقیم روی برنامه‌های ما داشته چراکه هر نمایشگاهی که برگزار می‌شود حداقل از سه ماه قبل پیش بینی شده و هماهنگی‌ها شده و برخی از هنرمندان از شهرهای دیگر می‌آیند و برای آن زمان برنامه ریزی می‌کنند.

وی افزود: از اتفاق آبان تا ویروس کرونا همه نمایشگاه‌ها را کنسل کرده و در شش ماه گذشته نمایشگاه جدی نتوانستم برپا کنم چرا که به هر دلیلی عقب افتاد یا کنسل شد یا برگزار شد و کسی برای بازدید از نمایشگاه نیامد.

مدیر گالری اکنون تصریح کرد: این هفته به علت پیشگیری‌هایی که باید صورت می‌گرفت نمایشگاه کنسل شد و حراج پایان سال که از مهمترین نمایشگاه‌ها در طول یک سال گالری اکنون است به تعویق افتاده و به صورت مجازی اجرا خواهد شد.

رجبیان با اشاره به اینکه اتفاقات اخیر تأثیر بدی روی روند گالری داشته است، ادامه داد: نمایشگاه‌های آخر سال بیشتر در سایزهای کوچک و قیمت مناسب طراحی شدند چراکه بر روی هدیه دادن عیدی نوروزی تمرکز دارد.

وی افزود: حراجی گالری با پنجمین سالگرد تأسیس گالری اکنون همزمان است و علاقه‌مندم به صورت فیزیکی برگزار کنم اما اگر شرایط بهتر نشود آثار بر روی دیوار نصب می‌شود و به صورت زنده کارها توضیح داده می‌شود و به صورت استوری، تکنیک و سایز کارها معرفی می‌شوند همچنین به صورت pdf در اختیار کسانی که علاقه مند هستند قرار داده خواهد شد.

مدیر گالری اکنون خاطر نشان کرد: البته بازیدید فیزیکی به صورت رزرو با رعایت بهداشت و پیشگیری انجام می‌شود.

کد خبر 413138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.