مقابله با کرونا در آرامستان سمنان

سرپرست سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری سمنان گفت: این سازمان برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا روزانه محیط آرامستان را شست‌وشو و ضد عفونی می‌کند.

علیرضا جندقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری سمنان اقدام به پاکسازی و ضد عفونی کردن محیط اداری و محوطه آرامستان وادی‌السلام می‌کند و اقلام و مواد بهداشتی از قبیل ماسک ساده و فیلتردار، دستکش و مایع ضدعفونی جهت استفاده پرسنل سازمان خریداری و برنامه‌ریزی جهت تهیه البسه متولیان واحد تدفین انجام شده است.

وی با بیان اینکه روزانه تمامی تجهیزات و بخش‌های مختلف از جمله غسالخانه، سالن‌های تدفین و انتظار و آمبولانس‌ها شست و شو و ضدعفونی می‌شود، تصریح کرد: آموزش‌های لازم در این رابطه به تمامی کارکنان شاغل در این سازمان داده شده است.

سرپرست سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری سمنان با اشاره به تدفین احتمالی اموات ناشی از ابتلاء به ویروس کرونا آرامستان این شهر، گفت: تدفین این گروه از متوفیان مطابق با پروتکل مرکز بهداشت و سازمان بهداشت جهانی انجام می‌شود.

جندقی تاکید کرد: از شهروندان درخواست می‌شود ضمن رعایت دقیق مسائل بهداشت فردی، تا جایی که امکان دارد از حضور در محل‌های تجمع خودداری کرده و در مراسم‌های ترحیم و یادبود اموات در وادی‌السلام از توزیع یا مصرف نذورات بسته بندی نشده پرهیز کنند.

کد خبر 413099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.