جشن نیکوکاری در مدارس اصفهان برگزار نمی‌شود

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اصفهان گفت: به دلیل اهمیت سلامت مردم و جلوگیری از شیوع بیماری امسال جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری از طریق کانال‌های ارتباطی و روش‌های نوین الکترونیکی انجام می‌شود.

حمیدرضا طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به دلیل اهمیت سلامت مردم و جلوگیری از شیوع بیماری امسال جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری از طریق کانال‌های ارتباطی و روش‌های نوین الکترونیکی انجام می‌شود.

وی در خصوص راه‌های ارتباط واریز کمک‌های مردمی به حساب کمیته امداد در جهت کمک به مددجویان این نهاد، افزود: شماره حساب ۲۴۰۱۱۱۳۰۹۱۴۰۷۲ و شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰ بانک قرض الحسنه مهر ایران آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند.

معاون مشارکت‌های کمیته امداد استان اصفهان تصریح کرد: بهتر است به دلیل توجه به عدم شیوع بیماری کرونا، کمک‌های مردمی به صورت نقدی و ترجیحاً الکترونیکی جمع آوری شود و کمتر کمک‌ها به صورت کالایی باشد.

وی در خصوص تمهیدات جشن نیکوکاری، اظهار کرد: در این زمینه تابع دستورالعمل‌های ستاد مدیریت بحران استان هستیم اما برپایی جشن نیکوکاری در مدارس کاملاً منتفی است و کمک آنها هم به صورت الکترونیکی خواهد بود.

طاهری با بیان اینکه هنوز مشخص نیست که پایگاهی در سطح شهر خواهیم داشت یا خیر، افزود: مکاتبات لازم با مدیران استان برای تمهیدات مشخص و برپایی یا عدم برپایی این جشن داشته‌ایم و این منوط به بهتر شدن وضعیت کنترل بیماری و دستورات آتی خواهد بود اما هنوز ایجاد پایگاه قطعی نشده است.

وی با اشاره به اینکه سلامت مردم برای ما مهم است، تصریح کرد: با توجه به این شرایط مردم و خیران گرامی با روش‌های الکترونیکی کمک‌های خود را به کمیته امداد واریز کنند تا امکان کمک رسانی به نیازمندان برای کمیته امداد فراهم شود.

کد خبر 412997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.