۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵
گندزدایی پارک‌های فشافویه

شهردار بخش حسن‌آباد فشافویه گفت: کمیته ویژه پیشگیری از کرونا در شهرداری این بخش تشکیل شده است و چهار تیم روزانه برای ضد عفونی مراکز عمومی و پارک‌ها و مراکز پر جمعیت اقدام می‌کنند.

به گزارش ایمنا، محسن تاجیک اظهار کرد: به منظور پیشگیری از انتشار و شیوع بیماری ویروسی کرونا، ضد عفونی کردن اماکن عمومی، مذهبی و وسایل حمل و نقل عمومی بخش فشافویه توسط شهرداری آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد: مرحله نخست ضدعفونی کردن مکان‌های عمومی بخش حسن آبادفشافویه از پنجشنبه هشتم اسفندماه آغاز شده و این عملیات تا ضدعفونی کردن کامل تمامی مکان‌های عمومی و معابر بر اساس تأکیدات وزارت بهداشت ادامه خواهد داشت.

شهردار بخش حسن‌آباد فشافویه تصریح کرد: عملیات گندزدایی و ضدعفونی کردن پارک‌ها، سرویس‌های بهداشتی، آرامستان ها، وسایل نقلیه و خودروهای عمومی برای مقابله با ویروس کرونا انحام می‌شود و نیروهای شهرداری در این زمینه هیچ کوتاهی نخواهند کرد.

تاجیک اضافه کرد: تلاش بر این است تا فضای عمومی عاری از این ویروس شود تا شهروندان بتوانند بدون هیچ گونه نگرانی با رعایت نکات بهداشتی در سطح شهر رفت و آمد کنند و کارهای روزمره خود را انجام دهند.

منبع: ایرنا

کد خبر 412979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.