بی‌مقدار: وزارت بهداشت اماکن متبرکه را تعطیل کند

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: مقابله با دستورات وزارت بهداشت ناشی از ناآگاهی مردم است و هیچ زمانی دین اسلام، علم را رد نکرده است و در قرآن نیز بر حفظ جان انسان‌ها تاکید شده است؛ بنابراین وزارت بهداشت برای پیشگیری بهتر از شیوع بیماری کرونا باید اماکن متبرکه در قم را تعطیل کند.

شهاب الدین بی مقدار در گفت و گو با خبرنگار ایمنا پیرامون وضعیت شیوع ویروس کرونا در کشور اظهار کرد: در حال حاضر در استان اردبیل هشت نفر به کرونا مبتلا شده و یک نفر نیز به دلیل ابتلا به این بیماری فوت کرده است. ورودی‌های استان اردبیل اعم از ترمینال‌ها و فرودگاه تحت کنترل هستند.

وی افزود: هنگامی که این بیماری در قم شیوع پیدا کرد بنده در پیشنهاد به معاون وزیر بهداشت متذکر شدم به لحاظ پیشگیری از شیوع آن قم باید قرنطینه شود و امروز نیز با گسترش این بیماری در استان‌های تهران و گیلان، هنوز قرنطینه استان‌های آلوده می‌تواند راهکار مناسبی برای پیشگیری از شیوع باشد، اما متأسفانه مسئولان از کلمه قرنطینه واهمه دارند؛ زیرا مردم شرایط را درک نکرده و به سفرهای خود ادامه می‌دهند، حتی اردوهای جهادی راهیان نور نیز در حال برگزاری است.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مقابله با دستورات وزارت بهداشت ناشی از ناآگاهی مردم است و هیچ زمانی دین اسلام، علم را رد نکرده است و در قرآن نیز بر حفظ جان انسان‌ها تاکید شده است؛ بنابراین برای پیشگیری بهتر از شیوع بیماری وزارت بهداشت باید اماکن متبرکه در قم را تعطیل کند. اجرای نشدن آن باعث آلوگی اکثر استان‌ها به کرونا شد.

بی مقدار تاکید کرد: چه زمانی در این کشور توهم توطئه بیگانگان فراموش می‌شود؟ بیماری کرونا اصلاً توطئه دشمن نبوده و از چین شروع شده و به دلیل لغو نشدن پروازها به چین این بیماری به ایران نیز سرایت کرده است. آقای روحانی نیز بدتر از همه اعلام کرد از شنبه این هفته وضعیت کشور عادی می‌شود.

کد خبر 412901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.