مدافع سپاهان و خط آتش پرسپولیس در جمع ترین‌ها

در هفته‌ای که پرسپولیس گوی سبقت را از رقبا ربود، خط هجومی این تیم در جمع ترین‌ها قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال با پیروزی پرسپولیس در دیدار حساس هفته و توقف سایر مدعیان به پایان رسید تا در فاصله ۹ هفته تا پایان رقابت‌ها عملاً پرسپولیس با اختلاف ۱۰ امتیازی شانس اصلی قهرمانی لقب بگیرد.

مروری خواهیم داشت بر ترین‌های هفته بیست و یکم.

بازی هفته: پرسپولیس ۳- شهرخودرو یک

مصاف تیم‌های اول و پنجم جدول با وجود اینکه از لحاظ جدولی مهم‌ترین دیدار هفته بود در یک ربع نخست دو گل داشت و در نهایت با پیروزی ۳ بر یک پرسپولیس به پایان رسید تا بهترین بازی هفته لقب بگیرد.

تیم هفته: گل گهر سیرجان

شاگردان مجید جلالی در دیدار خانگی برابر استقلال کار بزرگی کردند و تیم سوم جدول را شکست دادند تا از منطقه سقوط فاصله بگیرند و با یک رتبه صعود به رده سیزدهم جدول برسند. گل گهر حالا با ۳ امتیاز اختلاف نسبت به منطقه سقوط از حاشیه امنیت نسبت خوبی برخوردار است.

سرمربی هفته: محمود فکری

سرمربی جدید نساجی مازندران که اولین تجربه خود در تیم جدیدش را پشت سر می‌گذاشت در تبریز با ۳ گل از سد ماشین سازی گذاشت تا شروع طوفانی با نساجی داشته باشد. نساجی که کمی به منطقه سقوط نزدیک شده بود با این پیروزی اختلاف قابل توجهی با انتهای جدول پیدا کرد.

دروازه‌بان هفته: مهرداد بشاگردی

کلین شیت دروازه‌بان گل گهر سیرجان برابر استقلال به معنای ۳ امتیاز ارزشمند برای شاگردان جلالی بود. بشاگردی در روزی که بهترین بازیکن تیمش بود با عکس العمل‌ها و مهارهایش بیشترین نقش را در پیروزی خانگی گل گهر داشت.

مدافع هفته: مهدی ترکمان

مهدی ترکمان، مدافع چپ سپاهان که برای اولین بار در تیم جدیدش در ترکیب ثابت قرار می‌گرفت موفق شد تنها ۴ دقیقه بعد از حضورش در دربی اصفهان گلزنی کند تا شروع رویایی در پیراهن سپاهان ثبت کند. او در روزی که با ۳ پاس کلیدی، ۴ تکل موفق، دو دفع خطر و یک گل بهترین بازیکن زمین هم لقب گرفت البته بدشانس بود که تک گل زیبایش ۳ امتیازی نشد و سپاهان از بازی با ذوب آهن یک امتیاز گرفت.

هافبک هفته: مهدی ترابی

یک گل و یک پاس گل در حساس‌ترین بازی هفته از هافبک پرسپولیس کافی بود تا بهترین هافبک هفته لقب بگیرد. ترابی که این فصل بدون شک بهترین بازیکن پرسپولیس بوده است یک عملکرد درخشان دیگر هم ثبت کرد تا بیش از گذشته تیمش به تکرار عنوان قهرمانی نزدیک شود.

مهاجم هفته: وحید امیری

وحید امیری در روزی که در کنار علیپور زوج تهاجمی پرسپولیس را تشکیل داده بود موفق شد یک گل و یک پاس گل برای خود ثبت کند تا بهترین بازیکن تیمش در نبرد با شهر خودرو لقب بگیرد.

جنجال هفته: مصاحبه کاپیتان تیم ملی علیه "آن تیم"

تراکتوری که با پیروزی برابر پارس جنوبی می‌توانست به ۷ امتیازی صدر جدول برسد، با یک پنالتی بحث برانگیز برابر پارس جنوبی تن به شکست داد تا بعد از بازی احسان حاج صفی، کاپیتان تیم ملی در میکسدزون ورزشگاه بگوید «برای لیگ دو جام بگذارید، یک جام را همان اول کار به آن تیم بدهید و یک جام را هم بگذارید برای دیگر تیم‌ها». مشخص است حاج صفی به پرسپولیس و حمایت‌هایی که در این چند فصل از سوی وزارت ورزش و مسعود سلطانی‌فر از این تیم می‌شود طعنه می‌زند.

اشتباهات هفته: کیانی- قلعه نویی

سپاهان در دربی اصفهان با یک گل زودهنگام پیش افتاد و می‌توانست اختلافش را هم بیشتر کند اما بازی برای سپاهان در نیمه دوم خوب پیش نرفت. ابتدا قلعه نویی با دو تعویض بد و به زمین آوردن کومان و الغسانی ریتم خوب تیمش را خراب کرد و سپس کاپیتان کیانی که در این دو فصل بازی بد از او در خاطر نداشتیم یک پنالتی بد به حریف تقدیم کرد تا پیروزی مهم سپاهان از دست برود.

کد خبر 412723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.