شهرداری‌های کشور علیه کرونا/تعطیلی جشنواره‌ها و بازارها

در این بسته خبری از آغاز ضدعفونی اماکن عمومی شهر یاسوج تا کمک ۵ میلیارد ریالی شهرداری به آزمایشگاه تشخیص کرونا و تعطیلی بازار هفتگی ساری را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

تعطیلی مراکز فرهنگی شهرداری قزوین

محمد درافشانی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین از تعطیلی مراکز فرهنگی شهرداری تا ۱۵ اسفند ماه خبر داد.

آغاز ضدعفونی اماکن عمومی شهر یاسوج

نستهن مقدم، شهردار یاسوج گفت: به منظور پیشگیری از انتشار و شیوع بیماری ویروسی کرونا، ضد عفونی کردن اماکن عمومی، مذهبی و وسایل حمل و نقل عمومی شهر یاسوج توسط شهرداری آغاز شده است.

غربالگری شبانه روزی مسافران در پایانه تبریز

حسین عادلی سعدآباد، مدیر عامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری کلانشهر تبریز از تداوم غربالگری شبانه روزی مسافران در پایانه تبریز خبر داد و گفت: کارشناسان بهداشت در کنار همکاران حفاظتی و خدماتی سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز حتی ساعت سه بامداد هم به غربالگری مسافران مشغول هستند.

تصمیم درباره تعطیلی بازار بزرگ تهران

رضا کرمی، رئیس سازمان مدیریت بحران شهرداری تهران گفت: فرمانداری تهران برای تعطیلی بازار بزرگ و بازارهای بهاره تصمیم‌گیری می‌کند.

همکاری سپاه و ارتش با شهرداری کرمانشاه

هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه گفت: به دنبال شیوع ویروس کرونا در کشور، شهرداری کرمانشاه با همکاری سپاه و ارتش شهر را ضدعفونی می‌کند.

کمک ۵ میلیارد ریالی شهرداری به آزمایشگاه تشخیص کرونا

حیدر اسکندرپور، شهردار شیراز از اهدای یک دستگاه مولکولار و پنج میلیارد ریال به آزمایشگاه تشخیصی کرونا ویروس خبر داد.

اطفا حریق کارگاه مبل سازی در گلستان

محمد سلگی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گلستان از اطفا حریق کارگاه مبل سازی در گلستان خبر داد و گفت: در این عملیات ۵ ایستگاه آتش نشانی اعزام شد.

درخواست از پزشکان برای کمک به گرمخانه‌های پایتخت

سید مالک حسینی، سرپرست سازمان رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری تهران از پزشکان و پرستاران داوطلب خواست که در امر مراقبت از افراد بی‌خانمان و کارتن خواب‌های مستقر در گرمخانه‌های پایتخت به آن‌ها کمک کنند.

شهرداری ساری، بازار هفتگی این شهر را تعطیل کرد

شهرداری ساری اعلام کرد که در راستای اجرای اقدامات بهداشتی پیشگیری و مبارزه با شیوع ویروس کرونا، بازار هفتگی این شهر را تعطیل کرده است.

توزیع رایگان ماسک در لاهیجان

مسعود کاظمی، شهرداری لاهیجان با هماهنگی مراجع ذی‌صلاح بهداشتی و آرامش بخشی مردم اقدام به تولید ماسک برای توزیع رایگان بین مردم کرد.

کد خبر 412700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.