دیدار گیتی پسند و سن ایچ ساوه برگزار می شود

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: باتوجه به اینکه قبل از بازی با سن ایچ ساوه برخی از بازیکنان گیتی پسند در اردوی تیم ملی بودند و با آن ها بدنسازی کار شده بود، از لحاظ بدنی خسته بودند و نتوانستیم آن ها را با دیگر بازیکنان هماهنگ کنیم.

حمید بی‌غم در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص بازی با سن ایچ ساوه اظهار کرد: با توجه به اینکه قبل از بازی با سن ایچ ساوه برخی از بازیکنانم در اردوی تیم ملی بودند و با آنها بدنسازی کار شده بود، از لحاظ بدنی خسته بودند و نتوانستیم آنها را با دیگر بازیکنان هماهنگ کنیم.

وی افزود: بازی مقابل سن ایچ را بد شروع کردیم، اما پس از گذشت چند دقیقه، مسابقه را در دست گرفتیم. گل دوم و سوم را روی اشتباه فردی دریافت کردیم ولی با تلاش بازیکنان موفق شدیم بازی سه بر صفر عقب مانده را با نتیجه هفت بر چهار پیروز شویم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند با بیان اینکه در بازی با سن ایچ تغییری نداشتیم، خاطر نشان کرد: تمرینات را به خاطر اردوی تیم ملی با همه بازیکنان نتوانستیم برگزار کنیم که هماهنگی نداشتیم و نشد تغییری ایجاد کنیم.

بی‌غم در رابطه با داوری بازی با سن ایچ ساوه، تصریح کرد: در خصوص داوری ناظر بازی باید نظر دهد و در حیطه کاری من نیست، اما امیدواران ناظران بر حق به داوری‌ها امتیاز دهند.

وی با اشاره به اینکه بازیکنانم تلاش خود را انجام دادند، گفت: بابت تلاش بازیکنانم از آنها راضی هستم، اما دقایق نخستین را بد شروع کردیم که جای کار دارد؛ امیدوارم با تمرینات بیشتر بتوانیم دقایق نخست را هم مانند دیگر دقایق در دست بگیریم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در خصوص بازی برگشت با سن ایچ ساوه، اظهار کرد: سن ایچ ساوه گفت برای بازی با ما به اصفهان نمی آیند، اما دوباره از کمیته فوتسال نامه آمد که برای مابقه با ما به اصفهان‌خوواهند آمد.

بی‌غم ادامه داد: برای بازی برگشت دست به تغییراتی خواهیم زد. با توجه به مسابقه رفت در نفرات و تاکتیک تغییر خواهیم داشت و امیدواریم با پیروزی به فینال صعود کنیم.
 

به گزارش ایمنا، خبری منتشر شده بود که تیم‌فوتسال سن ایچ ساوه پس از شکست ۷ بر ۴ مقابل گیتی پسند از ادامه رقابت انصراف داده است تا گیتی پسند به راحتی راهی فینال شود، اما با توجه به سخنان جدید حمیدرضا بی غم سرمربی این تیم باید منتظر دیدار برگشت گیتی پسند و سن ایج ساوه بود، هنوز زمان و تاریخ مشخصی برای دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال اعلام نشده است.

کد خبر 412588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.